פותחות את האביב: בכנס הלקוחות של סלונה

בשבוע שעבר התכנסו נשות ואנשי תוכן, דיגיטל, שיווק ומסחר במתחם קסטיאל לרגל כנס הלקוחות השנתי של סלונה. תמונות מבוקר של שמש, קרואסונים והשראה

31/03/2015
מערכת סלונה קבלו עדכונים ממערכת
  • RSS

 בבוקר חמישי שעבר, באואזיס הדרום תל אביבי מתחם האירועים קסטיאל, התכנסו נשות ואנשי תוכן, דיגיטל, שיווק ומסחר, לרגל כנס הלקוחות השנתי של סלונה. מדי שנה אנחנו פותחות את האביב עם הנשים והאנשים שיש להם חלק בהצלחה של סלונה, שותפות עסקיות ושותפות לחזון ולרעיון שעליו מושתת המגזין הדיגיטלי שלנו לנשים ברשת. הכנס, "נשים ברשת 2015", התרכז השנה בשני תפוחי האדמה הלוהטים של השוק: תוכן שיווקי ומסחר אונליין.

כנס סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)

כנס סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)ליאת בקייר, סלונה קונטנט; רונית הבר, עורכת ראשית סלונה; קרן ביי, KDA; ואימי עירון, מנכ"ל סלונה

לירון אברהם, משנה למנכ״ל סלונה, פתח את האירוע עם ההרצאה "תוכן הוא השחור החדש", שעוסקת בתוכן שיווקי (Native Advertising).  כל מותג שואף היום לייצר תוכן בעל ערך עבור הלקוחות שלו - אבל איך עושים את זה נכון? בהרצאה העביר אברהם 6 עקרונות ליצירת תוכן שיווקי שנכון למותג, נכון לגופי המדיה ואהוד על הגולשות. לדברי אברהם, הגולשים קוראים תוכן ממומן באותו היקף שבו הם קוראים תוכן מערכתי. כל עוד התוכן הוא טוב ובעל ערך והשראה, תהיה דרישה מצד הקהל.

לירון אברהם סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)

אחריו עלתה לבמה זהר אוריין, בלוגרית, חוקרת ויועצת אסטרטגית לחדשנות באמצעות דיגיטל וטכנולוגיות למצגת  שלה "מגמות שמספרות סיפור", מצגת שלקחה אותנו קדימה עם טרנדים כמו רובוטיקה וחדשנות מוצרית ומותגית. 

זהר אוריין סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)

 את הפאנל המסכם,  "מהפכת האי קומרס מעלה הילוך", הנחתה מיכל חיון, מייסדת ומנכ"לית חברת e-force. חיון פתחה והסבירה על הצורך לנהל את המדף הדיגיטלי באמצעות מכירה ישירה (אי קומרס) או עקיפה באונליין ושימוש בטכנולוגיה להגברת המכירה לצרכן. אודי שרון, מנכ"ל ויזם חברת buzzr , חברת הפצה אשר מתמחה ב- last mile עבור שוק האי קומרס, סיפר על הרעיון החברתי שמאחורי החברה שלו ועל הפתרונות שהם מספקים לחנויות הקומרס בארץ. עינב צוקר, מנהלת קריאייטיב ומייסדת מותג האופנה Zucker שיתפה ביתרונות בהקמת מותג אונלייני ועל האפשרות להנגיש מוצרים באיכות ובשירות גבוה באמצעות מחיר אטרקטיבי יותר עבור הצרכן. ערן שיאון, Ecommerce Director EMEA Kimberly Clark, שיתף בתובנות למידה באי קומרס מקימברלי קלארק בעולם ובמודלים עסקיים מעניינים כמו מכירת מנויים למוצרים בקנייה קבועה וחוזרת. רחלי רוט, מנהלת שיווק און ליין ומסחר אלקטרוני ברשת מלונות ישרוטל הסבירה על האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית של ישרוטל, על הצעות הערך לצרכן ועל מגוון ערוצי ההפצה שהם משתמשים בהם. וגלי שטילר, מנהלת תחום אי קומרס ב- Keds, סיפרה על מערכת היחסים שהם בונים עם הלקוחות החוזרים שלהם ועל האמצעים להגברת מכירות וטראפיק לאתר.

פאנל סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)

פאנל סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)חברי הפאנל (מימין לשמאל): מיכל חיון, אודי שרון, עינב צוקר, רחלי רוט, ערן שיאון וגלי שטילר 

עוד קאווה ושוקולדים תחת השמש של סוף מרץ - והביתה. מצפות לראות אתכן ואתכם גם בשנה הבאה.

כנס סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)מימין: טל בן פורת - שטראוס עלית, גלי ברגר - סופר-פארם

כנס סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)מימין: רוית אפרתי ולירז קולודרו - שומרי משקל, אייל טל

כנס סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)מ
מימין: אלעד גולדנברג - eBay, לירון אברהם - סלונה

כנס סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)מימין: ורדית גונדטר ונויה ינאי-ישראלי - לאומי קארד

קאווה ושוקולדים (צילום: שלומי מזרחי)מטעמים מבית לה פמיליה

כנס סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)
מימין: בועז רז - Catch DI, אורי אלמן - TRI מחקרים אסטרטגיים, לירון אברהם - סלונה

כנס סלונה 2015 (צילום: שלומי מזרחי)

הגודי באג של סלונה, באדיבות: לייף מבית סופר-פארם, דורקס, עינב צוקר, ספלנדיד מבית שטראוס עלית, הסלון ויובל אברמוביץ' מחבר "הרשימה".

גודי באגז (צילום: שלומי מזרחי)

שוקולדים וקאווה (צילום: שלומי מזרחי)

תודות:

 לחברת Catch DI, על הפקה בלתי מתפשרת

לקסטיאל אירועים, על לוקיישן חלומי בלב תל אביב

ללה פמלייה, על קייטרינג שאי אפשר לעמוד בפניו

לשלומי מזרחי, על צילומים שחוסכים מאיתנו את מקל הסלפי

גודי באגז 2015 (צילום: שלומי מזרחי)




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה