אי זוגי

מסעדת "E-ZUGI" במלון "לאונרדו" בוטיק מציעה חוויה קצת שונה (וכשרה), עם מנות מושקעות ושירות אדיב

ביקור במסעדה הוא לרוב חוויה זוגית ואינטימית, שמתחילה במסלול הקבוע של רפרוף בתפריט, ממשיכה לעבר המנות הראשונות, אחרי זה עוברת דרך המנות העיקריות ומסתיימת בקינוחים, ואולי גם קפה. עד כאן על המוכר, המקובל והידוע. לשף איתן מזרחי, הבעלים של מסעדת "E-ZUGI" שבמלון "לאונרדו" ברמת החייל, כנראה נמאס מהשגרה והוא החליט לקחת חלק בשבירת הקונספטים המושרשים בעולם הקולינרי שלנו ולהציע חווית מסעדה קצת שונה.

בין טאפאס למנה ראשונה

ב-E-ZUGI מציעים את האינטימיות המוכרת של מסעדה, אבל בקונספט אי זוגי ייחודי, כאשר במרכז הרעיון עומד תפריט כשר שבנוי ממספר אופציות מובנות של כמות אי זוגית של מנות. המחירים מאוד ידידותיים (מנה אחת עולה 43 ₪, 3 מנות 129 ₪ , 5 מנות 215 ₪, 7 עולות 301 ₪ וכן הלאה) וגודל המנות יכול בכיף ליצור נישה חדשה שתתמקם איפשהו בין טאפאס למנה ראשונה.

שינוי מרענן נוסף הוא התפריט עצמו ותהליך הזמנת המנות – מדובר בדף ארוך עם משבצת סימון ליד כל מנה, מה שהזכיר לנו הזמנת ארוחת בוקר לחדר במלון (וגרמה לנו להבין טוב יותר את החיבור בין המסעדה למלון הבוטיק החדש של רשת "לאונרדו", בתוכו היא ממוקמת). כל מה שהיה עלינו לעשות הוא לסמן על הדף את מה שבחרנו לאכול, ואז המלצרית העבירה את בקשתנו למטבח והמנות התחילו לזרום לשולחן בשיטת ה"מה שמוכן, יוצא".

תאווה לעיניים

אנחנו טעמנו את הקרפצ'ו בורי ואבוקדו בוויניגרט ווסאבי מעוטר בעלי מיקרון, שהגיע בתוך צלחת עמוקה יפיפייה, קרפצ'ו סינטה מעודן עם ויניגרט חרדל וגם סביצ'ה ארטישוק עם טחינה עגבניות ואדממה, שהגיע בתוך 3 צלוחיות קטנות מעוטרות בנאצ'וס ועלי אנדיב רעננים. אחרי זה הגיעו רביולי במילוי חצילים, שהיו נימוחים ונפלאים והשתלבו נפלא עם הרוטב, שיפוד אנטריקוט עסיסי ורך, שהונח על ירקות מוקפצים בכל צבעי הקשת, ספריבס טלה במרינדת דבש טימין ושום קונפי, שהוגשו עומדים בתוך קערת הגשה עמוקה, ספיישל של שקדי טלה מעדן נפלא שנמס בפה וקבב טלה שהגיע לשולחננו על מצע של טחינה ירוקה ותפוחי אדמה קייג'ין, והיה אחד הטובים שאכלתי בזכות מידת העשייה הנכונה. סיימנו את הסעודה עם מרק פירות אדומים עם סורבה קוקוס ושיפוד פחזניות פטיסייר, מנה שמלבד שילוב הטעמים הנהדר שבה, היתה יצירת מופת ותאווה לעיניים.

כמו ביסטרו ניו-יורקי

מסעדת E-ZUGI מעוצבת בסגנון ביסטרו ניו יורקי עדכני, שמבליט את החלל עם משחקי צבעים ושילובים מעניינים בין הטקסטורות של הריפודים ושל הוילונות. הכורסאות הנוחות שמזמינות להתרווח והחלון הפנורמי הענק שמכניס את המרפסת המקורה שבחוץ פנימה, מחמיאים מאוד ומעניקים למקום אווירה מיוחדת. זכינו לשירות אדיב ומקצועי, עם הקפדה על הפרטים הקטנים, ואין ספק שלמרות שאיננו נמנים על שומרי הכשרות, נרצה לחזור לשם עוד ועוד.

מסעדת E-ZUGI

מלון "לאונרדו" בוטיק

רח' הברזל 17

רמת החייל, תל אביב

טל': 03-5110075