גולף משיקה - הקולקציה של דורית בר-אור

דורית בר אור החלה את דרכה בעולם האופנה עם מותג בשם "זה לא בשבילך", השבוע היא השיקה קולקציה נגישה עם רשת מסחרית גדולה. לפעמים חלומות משתנים

17/03/2015
גלי דודזון סגל קבלו עדכונים מגלי דודזון סגל
  • RSS

GOLFDODOD

לא מעט שינויים עוברים על גולף בחודשים האחרונים מאז התמנה אלי מיזרוח למנכ"ל הרשת, החל ברכישת הזכויות של רשת טופ שופ בישראל, דרך הרכישה של אתר עדיקה שהסעירה את הקהילה העסקית והאופנתית בארץ ועד הצגת קולקצית הקיץ המצויינת בתצוגת אופנה רבת משתתפים.

שיא חדש בפעילות הרשת הוצג השבוע כשנחשפה קולקציית הקפסולה בעיצובה של דורית בר-אור, שתמכר החל מיום שישי בסניפי גולף ברחבי הארץ.

שיתוף פעולה עם אייקוניי אופנה או מעצבים בעלי שם, מקובל ברשתות אופנה בינלאומיות גדולות דוגמת טופ שופ, H&M, מנגו, אדידס, פומה ורבות אחרות והוצג בשנים האחרונות ברשת ישראלית גדולה על ידי קסטרו בקולקציות של אלון ליבנה, גדעון אוברזון ועברי לידר (גם חברות כמו אינטימה, המשביר לצרכן ו-H&O ואפילו ראש אינדיאני בשיא תהילתה, יצרו בעבר שיתופי פעולה מסוג זה, אך רובן לא הצליחו לייצר את הבאזז הרצוי). זוהי ללא ספק יתד נוספת שמניחה גולף בדרך להפוך לרשת אופנה מובילה בישראל (בעבר עלו שמועות על שת"פ מתוכנן של בר-אור עם רשת רנואר, אלו כפי שניתן להבין לא הבשילו לכדי ביצוע).

בהשקה שנערכה לעיתונאים הסביר מיזרוח שגולף נמצאת בדיאלוג מתמיד עם הלקוחה הישראלית ומחפשת כל הזמן כיוונים חדשים שיענו על הצרכים שלה. שיתוף הפעולה עם דודו (דורית בר אור) מתחבר למהפכה העיצובית שהרשת עוברת והרעיון מאחוריו הוא להנגיש ללקוחות אופנה שהיתה עד היום בלתי מושגת עבור רובנו. הבחירה בדודו נעשתה לאור מחקר וזיהוי הדרישות האופנתיות של הלקוחה הישראלית.

דודו מצידה סיפרה על התהליך שעברה מיצירת מותג בלתי מושג בהצהרה (שאף נקרא בתחילת הדרך  pas pour toi - זה לא בשבילך), לשינוי שם המותג שלה ל"דורית בר אור" כשהציגה בשבוע האופנה הישראלי ועד שיתוף הפעולה עם גולף שיהפוך אותה לנגישה לכולם. היא לא רואה בזה פחיתות של המותג, נהפוך הוא, היא טוענת שהריחוק שיצרה בתחילת דרכה בעולם האופנה נבע דווקא מהחשש לחשוף את העיצובים שלה ומהרצון לשמור אותם לעצמה מבלי להיבחן בעין מקצועית. בין אם זה נכון ובין אם זה תירוץ להתנשאות שהואשמה בה, הגישה הזו התגלתה כאסטרטגיה מנצחת עבור המותג המקורי. היום לעומת זאת, היא בטוחה בעצמה ומרגישה שהגיע הזמן לפנות לכיוון מסחרי יותר, או במילותיה "אי אפשר להיות מחתרתית ומגניבה ולעצור שם. השאיפה שלי היא להגיע ולגעת בכמה שיותר אנשים. להשפיע. לשנות. להתפתח."

הקולקציה בעיצובה כוללת בגדים, נעליים, תיקים, תכשיטים הלבשה תחתונה, בגדי-ים וטקסטיל לבית (מצעים ומגבות), כשהמטרה היא להציג סגנון חיים ולא רק אופנה. מי שמכירה את עבודותיה הראשונות של בר-אור שהתפרסמה בזכות הגלביות עתירות הבד וקישוטי הרקמות המוזהבות, תזהה בנקל את כתב ידה המוכר. בגולף קוראים לזה "השפה האייקונית של דודו".

רוב הפריטים שחורים, חלקם מקושטים ברקמות או ניטים מוזהבים ומספר מצומצם של פריטים מגיע בכתום-אדום ותכלת. הקולקציה מורכבת מגלביות באורכים שונים עם עיטורי רקמות ובלעדיהן, שמלות מקסי, חולצות רקומות, ג'ינס מתרחב וטי-שירטים חלקים איכותיים. בגדול - בוהו שיק פוגש רוק גלאם במראה לא מתאמץ ונוטף סטייל, בדיוק כמו שהישראליות אוהבות.

עושה רושם שגם הבדים איכותיים וניכר שדודו הקפידה שהמוצרים שהיא חתומה עליהם ייצגו את מי שהיא, לא רק מבחינה עיצובית, אלא גם מבחינת האיכות. אם נעשו פשרות על מנת לשמור על טווח מחירים נגיש, הן הוסוו מצויין בקולקציה מהודקת, עם לא מעט פריטים מנצחים ששווה להשקיע בהם. בחורות גבוהות יישמחו מאוד בשמלות המקסי הלא נגמרות, חובבות הגלביות ימצאו מגוון דגמים נעימים באורכים שונים, אוהבות המראה הרוקיסטי יתקשו להשאיר בחנות את החולצות מעוטרות הניטים המשולשים ובגדי הים השלמים יחטפו מהמדפים ראשונים.

אין ספק, דודו מעצבת מוכשרת ובגולף ידעו לזהות את ולתת לה את הבמה. נראה שהעיסקה תשתלם לשני הצדדים וגם לנו הלקוחות.

GOLF1631GOLF1632GOLF1634GOLF1633GOLF1636GOLF1637Processed with VSCOcam with a6 preset

קולקציית האופנה והאביזרים תוצע למכירה מוקדמת לנרשמים מראש ביום שישי ה- 20 למרץ בחנות גולף עזריאלי תל אביב, קניון מלחה בירושלים, גרנד קניון בחיפה, גרנד קניון באר שבע, קניון רחובות ובחנות הקונספט החדשה בקניון שבעת הכוכבים. החל מה- 22.3.15 הקולקציה תימכר בכל חנויות הרשת.

מידות: הלבשה: ג'ינס- 34-42/XS-XL' בגדי ים- XS-L (חלק מהדגמים עד M בלבד), הלבשה תחתונה: XS-L

מחירים: אופנה-  חולצות אריג: 300-350 שקל, שמלות: 400-990 שקל, כפתנים: 300-500 שקל, טי שירט: 160-200 שקל, ד'קטים: 400-800 שקל, מכנסיים: 200-600 שקל, ג'ינס: 400 שקל, חצאיות: 350 שקל, תיקים: 700 שקל, סנדלים: 360-550 שקל,  תכשיטים: 60-100 שקל.  בגדי ים: 170-500 שקל, הלבשה תחתונה: 70-230 שקל

טקסטיל לבית - מגבות: 80-189 שקל, מצעים: 120-760 שקל

 צילומים: גיא כושי, יריב פיין

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה