בזוגיות עם הבנק

הכל דרך האינטרנט? מיכל ליבנה מציעה שתבקרי לפעמים בבנק שלך ומסבירה למה זה כל כך חשוב

15/12/2010
מיכל ליבנה קבלו עדכונים ממיכל
  • RSS
» לקבוע פגישה. צילום: flickr-Meet the Media Guru

מתי בפעם האחרונה נכנסת לסניף הבנק שלך?

את מי פגשת שם? על מה דיברתם?

האם הבנק שלך מכיר אותך?

מערכת יחסים הרמונית

כבר שנים שהבנקים מאיצים בנו להשתמש במחשב ובאינטרנט. משווקים לנו זמן, נוחיות וחיסכון בעמלות.

נכון. זה מאד נוח. קליק עכבר אחד. שם משתמש. סיסמא. קוד מזהה. זהו – את במסך הראשון ורואה את החשבון שלך. עוד קליק אחד ואת יודעת מה עומד להתרחש אצלך בחודש הבא.

ומשום כך אני שומעת מהרבה נשים שהן לא מבקרות בסניף הבנק שלהן. "לא צריך לרוץ לבנק", הן אומרות לי, "הכל כבר באינטרנט".

זה לא טוב. הטכנולוגיה יצרה נתק ומשום כך הבנק לא מכיר אותך. אני מציעה לך שתיכנסי לבנק לפעמים ותבני מערכת יחסים הרמונית עם החבר'ה שעובדים שם. אני אגיד לך למה זה כל-כך חשוב:

את לא רוצה להיות סתם מספר

אם לא מכירים אותך בבנק, את רק מספר חשבון. אין לך פנים. אין לך גוף.

אפילו אם את מתקשרת לריקי או קובי ומבקשת מהם לבצע עבורך פעולות בנקאיות שונות שאת לא מבצעת באינטרנט – עדיין הם מכירים רק את הקול שלך. הם לא מכירים אותך. הם לא רואים את החיוך שלך.

תחשבי רגע, החבר'ה בבנק הם בני אדם. הם מדמיינים אותך ואת ההתנהלות שלך לפי הנתונים שהם רואים על המסכים בבנק. אבל את אישה הרבה יותר "עשירה" מהמידע שעל המסכים האלה. יש לך חן משלך, אנרגיות טובות, הופעה נאה ומטופחת, נכון?

תיכנסי לבנק.

את עושה איתם עסקים

בכל קשריך עם הבנק את עושה עסקה. לא עושים עסקה רצינית בפקס, במייל או בטלפון. עסקה טובה את עושה בפגישה. הבנק הוא המקום שבו את עושה את העסקאות החשובות ביותר שלך. אלה עסקאות שנוגעות לניהול הכסף שלך - הכסף שנכנס לחשבון שלך או שיוצא ממנו. לכן את העסקאות שנוגעות לכסף שלך את צריכה לעשות בפגישה בבנק. נקודה.

תעשי עסקים בבנק.

ספרי על עצמך ועל תכניותייך

שבי כמה דקות אצל מנהל הסניף שלך או סגניתו (בדרך כלל זו "סגניתו").

דברי איתם. ספרי על עצמך, על עיסוקייך ועל תכניותייך לעתיד. תביאי מתנה קטנה עם שובך מחו"ל. שתפי את הבנק בנושאים הפיננסיים והעיסקיים שלך. את זוכרת, בבנק עובדים בני אדם. הם מכירים את המהלכים שאת מבצעת, הם רואים את הכל על המסכים. חשוב מאד שהם יידעו ויכירו את מקורות התזרים שלך, את מצב ההתחייבויות שלך, לוחות הזמנים ויעדי הצמיחה, מפני שהם קשובים לצרכים העסקיים שלך ויכולים לקדם אותך להשגתם.

ספרי ושתפי את הבנק.

את נכנסת לרשימת המוזמנים

עם הזמן יכירו אותך ברמות ניהול שונות. בשעת הצורך ילוו אותך אל מנהל הסניף וימליצו עלייך כבעלת פוטנציאל עסקי גבוה. יעניקו לך הטבות והנחות ויכניסו אותך לרשימת המוזמנים.

רשימת המוזמנים היא קבוצה של לקוחות מועדפים שהבנק מלווה ומעצים.

מתוך הרשימה הבנק מזמין קבוצות של לקוחות להרצאות מעניינות, לסיורים באתרי הבנק, או לערבי השקה של תכניות חדשניות. לאירועים האלה הבנק מזמין את הלקוחות שהוא מכיר. מאוד מעניין ומחמיא להשתתף באירועים כאלה, בין היתר מפני שאת פוגשת לקוחות נוספים של הבנק ומרחיבה את הרישות העסקי שלך.

תיכנסי לרשימת המוזמנים.

הנה, את רואה, צעדים פשוטים. את בונה מערכת יחסים נעימה והרמונית עם הבנק שלך. מן זוגיות שכזאת. ואז מכירים אותך. וגם מכבדים אותך. ונותנים לך שרות מצויין.

נחמד, לא?

לבלוג של מיכל ליבנה

צילום:

http://www.flickr.com/photos/meetthemediaguru/




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה