גולף, קיץ 2015 - מופע של טעם טוב

בתצוגת קיץ 2015 גולף פונה ללקוחות. בלי יומרות, עם קולקצייה אותנטית ולבישה, הרשת יודעת איך לשמר את לקוחות העבר ולחדש עבור הקהל הצעיר

15/02/2015
גלי דודזון סגל קבלו עדכונים מגלי דודזון סגל
  • RSS

שנה עברה מאז נכנס לתפקידו מנכ"ל קבוצת גולף, אלי מיזרוח, ומאז הוא לא מפסיק להפתיע. במקביל לרכישת אחוז ניכר מהזכויות לשיווק מותגי האופנה טופ-שופ, מיס סלפרידג' ודורותי פרקינס ולהכרזה על רכישת אתר האופנה המצליח ADIKA, פועל מיזרוח לנער את הרשת מהתדמית המיושנת שליוותה אותה בשנים האחרונות ולהעלות את קרנה כשחקנית משמעותית ומתחרה ראויה לרשתות טרנדיות דוגמת קסטרו ורנואר. הדרך לשם עוברת בשנים האחרונות בתצוגת אופנה עונתית גדולה והבוקר (ראשון), התקיימה התצוגה הראשונה של גולף לחשיפת קולקציית קיץ 2015.

במתחם כיתן נבנה אוהל גדול שעוצב בלבן בוהק ובו התכנסו אורחים מתעשיית האופנה המקומית לצפות בתצוגה מושקעת ואיכותית שניכר שהושקעה בה מחשבה בכל פרט.

"הקולקציה" כך נאמר "מציירת סיפור של בחירה וצמיחה, החופש להיות עצמך חף מיומרות ונטול מסיכות. נאיביות פוגשת אישיות"

ואכן, היתה תחושה של חופש בחירה עם דגש על נוחות ושלוה. פתחו את התצוגה דוגמניות לבושות בוריאציות שונות של תחרה לבנה רומנטית. שמלות בגזרות מגוונות, מגזרת חולצה רחבה לשמלה לבנה קטנה, חצאיות קלוש באורך הברך, חולצות שיפון רקומות ומכנסיים מתרחבים, תוך דגש על משחקי שקיפויות וטקסטורות. כולם שולבו עם סנדלי עור שטוחים בצבעי לבן וקוניאק ותיקים מקוריים - מקלאצ'ים לתיקי גב בשמנת וקאמל. מבחר גדול ומפתה שכמעט כל אחת יכולה למצוא בו משהו לעצמה.

GOLFSHOW1

הקבוצה הבאה סיפרה את הסיפור הבוהמייני של שנות ה-70. פשתן, ז'מש ובדים טבעיים בגווני חום וטרקוטה, בצלליות רחבות עם אלמנטים של קשירות, שריכות, פרנזים ארוכים, חרוזים ורקמות, המשולבים בפריטי ג'ינס וסנדלי גלדיאטור שטוחים, בסגנון אופנת הפסטיבלים שעתידה להיות הטרנד החם של העונה.

GOLFSHOW3

הפרזנטוריות של המותג, שהן בלוגריות ואושיות אופנה עבור הקהל הצעיר (דוגמת נסטיה ליסנסקי ושנטי גדרון), הציגו את הקו השחור שהמשיך את המראה הבוהמייני בפריטים רפויים מקושטים בפאייטים מוזהבים.

GOLFSHOW5

בהמשך הוצגו פריטים המזוהים יותר עם ה-DNA המקורי של גולף, בחליפות מחוייטות שקיבלו פרשנות מודרנית בצבעים בוהקים וגזרות רפויות. ובגדים בקווים נקיים, דוגמת שמלת חולצה נשפכת עם גב פליסה ושמלת מקסי בהדפס שחור לבן. מגוון גדול שיתאים ללקוחה המסורתית של גולף שאוהבת להיות אופנתית אך עם זאת, מעט שמרנית ונקיה מיומרות.

GOLFSHOW2

חשוב לציין לטובה גם את התיקים שהושקעה בהם מחשבה רבה והיו מקוריים ויצירתיים. מתיקי הגב הנוקשים, לפאוצ'ים המודרנים ועד תיקי הגליל הייחודיים. שאפו.

לאורך התצוגה היה ברור שהתצוגה מיועדת יותר מהכל לדבר ללקוחות. בניגוד לרשתות קסטרו ורנואר שמציגות בשנים האחרונות קולקצית מסלול הנמכרת בחלקה במהדורה מוגבלת, בגולף הציגו את הקולקציה שתמכר בחנויות. הם מודעים היטב לקהל הלקוחות שלהם, נשים וגברים שיודעים להעריך אופנה אך היא אינה מגדירה אותם "עבורם אופנה היא לא פחות ולא יותר משהיא - תנאי בסיסי לחיי היומיום. אנחנו מדברים איתם ולא אליהם" נכתב בהודעה לעיתונות.

ואכן, היתה תצוגה נהדרת. אופנתית ולא מתיימרת שהציגה בגדים לבישים, אסתטים ונעימים לעין ולגוף. ניכר כי גולף רוצה לשמור על הלקוחות הקיימים ועם זאת, למשוך אליה קהל צעיר. בנות 15 לא ימצאו את עצמן בגולף, אך עבור בנות 20+ ועד בכלל,  יש לרשת הרבה מה להציע.

צילומים: אבי ולדמן



תגיות: ,

מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה