חדשות אופנה מקומיות

שחקנית חדשה ומעניינת בתחום השופינג אונליין, המותג הטרנדי משנות ה-90 שחוזר לישראל וארמאני במחירי רשתות - כל מה שחם באופנה

18/01/2015
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

גולף רוכשת את אתר ADIKA

הידיעה החמה ביותר של השבוע החולף בזירה האופנתית והעסקית, היתה אודות הרכישה המתוכננת של אתר האופנה Adika על ידי רשת גולף.

הרכישה על פי מנכ"ל קבוצת גולף אלי מיזרוח, היא צעד נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה וכניסתה של קבוצת גולף לתחום ה- E-commerce בישראל. הסכם הרכישה נמצא בשלבים סופיים כשהיקף התמורה במלוא האחזקות של Adika צפוי להסתכם בעד 40 מיליון שקל. הצעד נעשה רק שבועות ספורים לאחר שהכריזה גולף על רכישת 50% מהאחזקות במותגים טופ שופ, טופ-מן, מיס סלפרידג' ודורותי פרקינס בישראל.

אתר Adika הוקם בינואר 2012 על ידי דדי שוורצברג המכהן כמנכ"ל החברה וממונה על הצד העסקי ועדי רונן האחראית על החזון האופנתי, והצליח לכבוש במהרה את ליבן וכיסן של צעירות רבות בישראל, ביניהן לא מעט סלבריטאיות. הם שמו לעצמם למטרה לשנות את הגישה של הישראליות לשופינג אונליין ולכך תרמו ממשק נוח לתפעול, צילומים מוקפדים, נוכחות גבוהה ברשתות החברתיות, מתן דגש על שירות לקוחות ואופנה צעירה ונגישה שהתרחבה במהלך השנים גם לבגדי גברים, קטגוריית פלאס סייז ופריטי וינטאג' מקוריים one of a kind. צפי המכירות של Adika לשנת 2015 מוערך בכ- 40 מיליון שקל. 

Adika צילום דנה קרן קולקציית החורף של אתר Adika. (צילום: דנה קרן)

***

מותג האופנה Keds חוזר לישראל

מותג האופנה האמריקאי לנשים Keds שנמכר בארץ עד לפני כ-6 שנים באמצעות קבוצת סקאל והיה טרנדי במיוחד בתחילת שנות ה-90, עושה עליה מחודשת ויימכר ברשת חנויות שיפתחו בקניונים מובילים בהן ימכרו נעלי הסניקרס האייקוניות לצד קולקציית בגדי בייסיק. במרץ הקרוב כבר נוכל למצוא את הנעליים אונליין, בדוכני פופ אפ ובחנויות נעליים בפריסה ארצית ובהמשך השנה ייפתחו חנויות המותג בקניונים.

היבואנית היא חברת בגדי הילדים לירם, בעלת הזיכיון לעיצוב ושיווק בגדי קדס קידס בישראל, שמנצלת את חזרתן של הסניקרס לאופנה והצלחת המותג בארה"ב ומאמינה שתצליח לכבוש גם את הצעירות בארץ. מי שתורמת לא מעט להצלחה הבינלאומית היא הזמרת ואייקון האופנה טיילור סוויפט המכהנת כפרזטורית של המותג ואף עיצבה קולקציה משלה הנמכרת תחת השם Taylor Swift for Keds Collection.

מחירי הנעליים: 199-349 שקל (מהדורות מיוחדות - 399-549 שקל),  

www.keds.com

KEDS Taylor SwiftKEDS151Taylor Swift for Keds Collection (צילום: יח"צ)

***

שני מותגי נעליים חדשים לקבוצת בריל

קבוצת בריל (המחזיקה ברשתות ניין ווסט, גלי, לי קופר ואחרות), רכשה את הזיכיון לייבוא מותגי הנעליים Guess ו - Marc Fisher, אשר ישווקו בשלב ראשון בכ-100 חנויות נעליים ברחבי הארץ ובהמשך ברשת חנויות סופר ברנדס של הקבוצה. גם במקרה הזה בעבר היה הזיכיון בידי קבוצת סקאל ומאז שנת 2012 שני המותגים לא שווקו בארץ.

Marc Fisher הוא מותג אמריקאי צעיר שהוקם בשנת 2005 על-ידי המעצב מארק פישר, אחד ממיסדי המותג ניין-ווסט. המותג נמכר בכ-30 מדינות ברחבי העולם ובבתי כלבו נחשבים בארה"ב דוגמת MACYS, BLOOMINGDALES ואחרים.  הסגנון בעיקרו קלאסי אלגנטי ומזכיר את הסגנון המאוד נשי של ניין ווסט.

GUESS, הוא מותג צעיר מוכר המשווק ב-152 מדינות ומציע נעליים אופנתיות, טרנדיות, צבעוניות ולרוב על עקבים גבוהים למדי.

MARCFISHERMarc Fisher קיץ 2015 (צילום: יח"צ)

GUESSGUESS קיץ 2015  (צילום: יח"צ)

***

FREE PEOPLE מגיעים לרשת סטורי

בעוד בימים האחרונים הופצה השמועה (שטרם אושרה רשמית) כי רשת אורבן אאוטפיטרס האמריקאית עתידה להגיע לישראל, ברשת המותגים STORY כבר הלכו צעד קדימה והחלו מייבאים לחנויות בארץ את חברת הבת של אורבן - FREE PEOPLE. המותג מציע בגדים בסגנון בוהו שיק לפאשניסטות מתקדמות (ונוסד ככזה כבר בשנת 1984, שנים רבות לפני שהבוהו הפך להיות הטרנד הכי חם בסביבה), ונמכר היום בלמעלה מ-1000 חנויות ברחבי העולם.

טווח המחירים: ביגוד: 149-899 שקל , נעליים 1,099-1,149 שקל

להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.storyonline.co.il

FREEPEOPLE161Free People (צילום יח"צ)

***

H&M תשיק קולקציה בשיתוף פעולה עם פסטיבל המוסיקה קואצ'לה

פסטיבל המוסיקה קואצ'לה הנערך מדי שנה מאז 1999 בקליפורניה, הפך להיות בשנים האחרונות מעוזן של סלבריטאיות צעירות, פאשניסטות ומובילות דעה המעלות אלפי תמונות לרשתות החברתיות. בשש השנים האחרונות H&M נותנת חסות לפסטיבל והשנה החליטה להוציא קולקציה ממותגת באוירת הפסטיבל שתזכה לשם H&M loves Coachella ותשווק בחנויות הרשת החל מה-26 במרץ. הקולקציה עתידה לכלול בגדים ואקססוריז לנשים וגברים, שיעוצבו באוירת הפסטיבל - חולצות פרנזים ותחרה, מכנסיים קצרים ומכנסיים מתרחבים באוירת שנות ה-70 ועוד.

טווח מחירים: 30-300 שקל

H&M loves CoachellaH&M loves Coachella (צילום: יח"צ)

***

L'ITALIA אאוטלט מותגים להמונים

L'ITALIA הוא אאוטלט אופנה חדש בהרצליה פיתוח, המציע מותגי אופנה עילית בהנחות של 50%-70% מהמחיר המקורי. בחנות המשתרעת על 100 מ"ר תמצאו פריטים מקולקציות קודמות לצד פריטים מקולציות נוכחיות (חורף 2015), של מותגים דוגמת ורס'אצה, רוברטו קוואלי, מיסוני, דולצ'ה&גבאנה, פטריציה פפה, ולנטינו ואחרים. כל הפריטים נבחרים ע"י סטייליסטית איטלקייה ומותאמים לקהל הישראלי והחנות מעוצבת כבוטיק יוקרתי ומבטיחה יחס אישי ומוזיקה איטלקית המתנגנת ברקע.

מחירים: שמלות 1,500- 330 שקל, ג'קטים 590- 450 שקל, ג'ינסים 640- 430 שקל, חולצות 370- 170 גופיות 200- 150 שקל, נעליים 1,990- 600 שקל, תיקים החל מ-350 שקל.

L'ITALIA, רחוב ספיר 6, הרצליה פיתוח.

 www.litalia.co.il

תיק של ארמני ג'ינס, 640 שח במקום 1290 שח, להשיג ב-ל'איטליה, יחצתיק של ארמני ג'ינס, 640 שקל במקום 1,290 שקל, להשיג ב-ל'איטליה (צילום: יח"צ)

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה