הזמן להתקדם למשרד משלך

יכול להיות שהעבודה מהבית בולמת את התקדמות הקריירה שלך? כך תמצאי משרד פרטי מרשים ומאובזר, מבלי להיכנס להתחייבויות והוצאות גבוהות מדי

19/10/2014
מדור שיווקי קבלו עדכונים ממדור
  • RSS

עולם העבודה משתנה במהירות בשנים האחרונות, וברוח הזמן, היום אנשים לא חוששים לקחת סוג מסוים של סיכון ולהפוך ליזמים, פרילאנסרים או בעלי עסק עצמאיים. מי שמובילות את הטרנד הזה הן ללא ספק נשים, שמעדיפות לנווט את הקריירה שלהן בעצמן ולכן זה די שכיח לפגוש היום עורכת דין שצברה ניסיון בפירמה גדולה והחליטה שיותר מתאים לה להיות עצמאית ולעבוד מהבית. יועצת למדיה חברתית עם מספר לקוחות אקסקלוסיביים, או דיאטנית שמספקת ייעוץ אישי למגוון לקוחות מסביב לשעון בקליניקה פרטית.

ריג'ס המשרד שאת חולמת עליו (צילום: שאטרסטוק)

אלא שכל עסק – בין אם מדובר במיזם של אישה אחת או בתאגיד של אלפי עובדים – לא יכול להרשות לעצמו לעמוד במקום. הוא חייב להתפתח ובכל החזיתות – שיווק, שירות, ניהול ומכירות. קחו לדוגמה מישהי שעובדת מהבית – מעצבת פנים או תרפיסטית. לכאורה, עבור יזמיות כאלה עבודה מתוך החלל הביתי והנעים טומנת בחובה יתרונות: חסכון בזמן יקר בכל הנוגע לפקקי תנועה בדרך אל ומהעבודה, טיפול בסידורים שוטפים הקשורים לבית ולמשפחה במהלך היום, ומעל הכל - אין בוס שיושב על הראש.

אלא שיכול להיות שה'קן' הנעים בבית בולם את התקדמות הקריירה של אותן נשים. מי שעובדות מהבית יודעות לספר שקפיצה למכולת ושיחת טלפון עם חברה יכולות בקלות לגרום להסחות דעת טורדניות שמעכבות פרויקטים. בנוסף, האפשרות לקבל לקוחות בסלון או בבית קפה הומה באמצע היום לא תמיד משדרת את המקצועיות הנחוצה. יש גם מי שמתלוננים על כך שבהרבה מקרים עבודה בבית מלווה בתחושה של ניתוק ובדידות. אז מה הפתרון?

פיתרון נוח וחסכוני – משרד המותאם לצורך – על בסיס שעה, יום, חודש או יותר

מגמה שהולכת וצוברת תאוצה בעולם ובישראל היא שכירת חללי עבודה על בסיס פרקי זמן קצרים או במילים אחרות, על פי הזמן שהשוכר נמצא במקום בפועל. בקונספט זה ניתן לשכור משרד למספר שעות בשבוע, מספר ימים או מספר חודשים. מדובר בפתרון נוח, נגיש ובעיקר חסכוני בהשוואה לאפשרות האחרת - שכירת משרד רגיל עם כל ההוצאות הנלוות הרבות, כפי שמבהירה נורית פרנקו, מנכ"לית Regus ישראל.

נורית פרנקו מנכ"ל ריג'ס ישראל (צילום: יח"צ)נורית פרנקו, מנכ"לית Regus ישראל

ריג'ס היא חברה בינלאומית המתמחה במתן פתרונות לעסקים בתחום של השכרת משרדים מרוהטים, חדרי ישיבות, טרקליני עסקים ותמיכה אדמינסטרטיבית לפרקי זמן משתנים ב- 2000 מרכזי עסקים ב-104 מדינות ברחבי העולם.

החברה נותנת מענה מדויק לצרכי העסק. "חלק ניכר מהעסקים בישראל לא צריכים שירותים משרדיים בכל יום לאורך כל היום", מסבירה פרנקו. "עלות ההעסקה של מזכירה, תשלומי ארנונה, ניקיון ואחזקה הם הוצאות גבוהות מאוד עבור עסקים קטנים או עבור עובדים עצמאיים".

פתרונות גמישים – זהו שם המשחק בריג'ס, המאפשרים לך להשתמש רק במה שאת זקוקה לו להתפתחות אחראית של העסק. "בריג'ס ניתן לשכור משרד מאובזר ונוח שכולל מזכירות קבלה (מענה טלפוני, קבלת לקוחות לפגישות ועוד). עסקים אחרים בוחרים בשירותי המשרד הוירטואלי – מענה טלפוני אנושי להשארת הודעות, כתובת עסקית קבועה בישראל (או בחו"ל, למעוניינים) ומשרד הזמין לימים ספורים בלבד בחודש. התשלום החודשי הינו תשלום קבוע וידוע מראש, על פי השירותים שנקבעו בחוזה. השירות שלנו מפחית עבור עסקים רבים את הסיכון שכרוך בלהתחייב לתקופת שכירות ממושכת של משרד וכל מה שנלווה לכך".

ריג'ס, כאמור, מציעה סביבת עבודה שמתאימה לכל תקציב ולכל סגנון עבודה, ופתרונות שמסופקים על בסיס קבוע או באופן מזדמן וגמיש, לפי דרישת הלקוח. בישראל יש לחברה משרדים בשישה מרכזי עסקים: מגדל אלקטרה, ומגדל המוזיאון בתל אביב, במגדל איילון ברמת גן, שני מרכזים בהרצליה פיתוח ומרכז נוסף בחיפה. שטחי המשרדים נעים מ–10 מ"ר ועד 200 מ"ר ובמרכזי העסקים ישנם מעין קמפוסים או טרקלינים, שבהם אפשר להתרווח, לנהל פגישות עסקיות רבות משתתפים וליהנות משירותי הקפיטריה במקום.

מגדל המוזיאון בתל אביב משרד ריג'ס (צילום: יחצ)מגדל המוזיאון, רח' ברקוביץ 4 ת"א

מי נמנה על לקוחות Regus בישראל?

"הרשימה ארוכה ומגוונת – עורכי דין מהשורה הראשונה לצד מנהלי משאבי אנוש, אנשי שיווק באינטרנט, חברות סטארט אפ, חברות ייעוץ לצד מאמנים אישיים, יבואנים, מפיצים ועוד. כמובן שיש גם לקוחות גדולים כמו גוגל, ויזה אירופה, גט טקסי ועוד. אני גאה לומר שהמכנה המשותף של כל לקוחותינו הוא ההבנה שאפשר גם אחרת - במובן הזה שכולם מנהלים את העסק שלהם בכל מקום, תוך כדי תנועה ובעלות ריאלית".

מהבועה בבית לנטוורקינג של המשרד

לפי פרנקו, ישנם לא מעט יתרונות נוספים שמהם נהנים לקוחותיה: נגישות נוחה לאזורי עסקים, חנייה בשפע, זמינות של המשרד 24/7, ומעל הכל - יכולת וורסטילית לקבל פתרון לכל צורך נקודתי שעולה במסגרת הצרכים המקצועיים כמו חדר ישיבות, שירותי משלוחים ועוד. "חשוב גם לדבר על הצורך החברתי", היא מבהירה, "כשבעלת עסק שוכרת אצלנו משרד היא בעצם יוצאת מאיזושהי בועה בבית ונפתחת בפניה הזדמנות לנטוורקינג, לפגוש אנשים שיכולים למנף אותה ברמה העסקית והמקצועית.

"השוק הישראלי מאד אטרקטיבי עבור חברות ענק בינ"ל שנימנות על לקוחות ריג'ס העולמית, כך שריג'ס ישראל היא הבחירה האולטימטיבית עבורן. ההיכרות והניסיון הרב של אותן חברות ממרכזיRegus בעולם, בשילוב המוניטין והסטנדרטים הגבוהים שבשירות מפשטים עבורם את תהליך מציאת המשרדים בארץ ותפעולם.

"במרכזי העסקים של Regus ישראל נרקמו שיתופי פעולה מדהימים בין חברות עסקיות ואנשי עסקים מקומיים. לא מכבר הייתי עדה לשיחת קפה אקראית בטרקלין העסקים בין נציג חברה בינ"ל לבין עורכת דין מתמחה בתחומה. שיחת הקפה הובילה לליווי משפטי מקצועי ארוך טווח "

טרקלין העסקים בבנין ריג'ס בהרצליה (צילום: יח"צ) טרקלין העסקים, מגדלי אקרשטיין, הרצליה פיתוח

איזה טיפים היית נותנת למי ששוקלת להשתמש בשירות שלכם?

"ראשית, מומלץ לבדוק מה הצורך האמיתי של העסק שלך, כך שבסופו של דבר תשלמי רק על מה שאת באמת צריכה. אם אינך זקוקה למשרד פרטי ע"ב יומיומי, את יכולה לשכור משרד פרטי לימים ספורים בחודש. הגמישות היא שם המשחק, כך שתמיד תוכלי להתרחב לשירות אחר במידת הצורך. שנית, נכון להיום יש לנו 6 מרכזי עסקים בלוקיישנים אטרקטיביים מאוד (ואנו צפויים להתרחב לעוד לוקיישנים בסוף השנה), כך ששווה לבחור במיקום שאידיאלי עבורך. זה יכול לנבוע מהצורך להיות בקרבת לקוחותייך או לקוחות פוטנציאליים שלך, הרצון להיות קרובה לבית, או תחום העיסוק שלך (אם את עורכת דין אזי "בית הפרקליטים" במגדל המוזיאון זה המקום האידיאלי עבורך)ועוד. בכל מקרה, בריג'ס תמצאי את המשרד שיתאים לקצב ההתפתחות העסקית שלך וללא התחייבויות גדולות מראש. שכן, גמישות היא מילת המפתח כאן".

 

מעוניינת להתפתח מקצועית ולמצוא את המשרד שלך בריג'ס? התקשרי אלינו: 1-800-380111

לחצי כאן לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה