8 עוגיות הגרנולה הכי טעימות על המדף

הן בריאות והולכות נהדר לצד הקפה, מתוקות וקרנצ'יות. עוגיות גרנולה הן הממתק הכי מוצלח לשעות אחר הצהריים. אז איפה תמצאו את העוגיות הטעימות ביותר?

לחם יין

האמת, אין הרבה מזונות שיכולים להתגאות בכך שהם גם טעימים וגם בריאים ומזינים. בנוסף, מתאימים לכל עונה בשנה ולכל מצב – ליד הקפה, לפני אימון ספורט, כשהרעב הקטן מציק וכדומה. לעוגיות קוואקר יש את כל התכונות המשובחות האלה וכמובן שכל מאפיה ובית קפה שמכבד את עצמו מציע אותם ללקוחותיו.

לכן החלטנו על סקר טעימות של שלל עוגיות קוואקר בשלל טעמים ומרקמים שאפשר למצוא על המדפים בחנויות כדי לגלות איפה אפשר להשיג את העוגייה הכי מתפצפצת והכי טעימה. התוצאות לפניכם:

שמו – הקונדטוריה

עוגיות גרנולה ופקאן (צילום: יח"צ)

השף הידוע מציע שני סוגים של עוגיות:

(*) עוגיות קוואקר אוכמניות, שלמרות שאי אפשר לטעון שהתקמצנו על האוכמניות שם, עדיין הן מורגשות יותר במרקם מאשר בטעם של העוגייה. עדיין, העוגיות איכותיות, עשירות במרכיבים וארוזות בקופסת פלסטיק אלגנטית ומהודרת, שעושה רושם.

מחיר: 35 שקלים לאריזה של 250 גרם.

(*) עוגיות קוואקר פקאן – עוגיות איכותיות בעלות טעם ומרקם שהיה מוצלח מהגרסה השנייה. מאוד מרשימות לארוח בגלל המראה המצודד שמוסיף להם אגוז פקאן שלם שמונח בדיוק באמצע העוגיה. גם המארז העגול והאלגנטי של העוגיות עושה רושם.

מחיר: 32 שקלים ל 250 גרם.

ניתן להשיג בששת סניפי הרשת ברחבי הארץ – תל אביב, חיפה, נווה שאנן, חיפה, רמת השרון ועוד

קפה גרג

מהרגע שטעמתם את עוגיות הקוואקר האלה יהיה לכם מאוד קשה להפסיק. הן מאוד גושיות וקרנצ'יות במובן הטוב של המילה. בקפה גרג מציעים שני סוגיות של עוגיות: רגילה במתיקות מעודנת ועוגיית קוואקר עם תוספת של פצפוצי שוקולד שעלול לגרום להתמכרות.

מחיר: 3 שקלים לכל עוגייה או 5 עוגיות ב 13 שקלים. להשיג בסניפים ברחבי הארץ.

קפה ג'ו

העוגיות מגיעות במארז אישי של 4 עוגיות והתכונה הכי הבולטת שלהן – הן מתפצפצות בפה בכיף. המתיקות מתונה והמרקם יבש יחסית וחשוב לציין שמעבר לצימוק פה ושם לא מצאו מרכיבים נוספים וחבל. להשיג בסניפים ברחבי הארץ.

מחיר: 10 שקלים למארז.

לחם יין

עוגיות הגרנולה של לחם יין (צילום: דן פרץ)

מי שאוהב את הגרסה העדינה והדקיקה של העוגיות ישמח למצוא אותה במאפייה הצמודה למסעדה הותיקה ביהוד. העוגיות מתוקות מאוד ולא עשירות במרכיבים נוספים מעבר לקוואקר וגרנולה. הן מגיעות באריזה אלגנטית שמאוד מתאימה לאירוח או כמתנה.

מחיר: 22 שקלים ל-200 גרם. החורש 4, קריית סביונים, יהוד.

מאפיית הכהנים

המאפייה מציעה עוגיות ללא קמח לאלה שמבקשים להימנע מגלוטן וכנראה שיש להם מתכון מנצח. העוגיות פריכות בביס הראשון אבל בהמשך נמסות בפה, הן עשירות במרכיבים ומתוקות יחסית. מומלץ.

מחיר: 32 שקלים עבור 130 גרם. להשיג בסניפים ברחבי הארץ.

קקאו

עוגיית הקוואקר מתוקה מאוד והיא היחידה מבין העוגיות שסקרנו שמתגאה בארומה אגוזית. היא אמנם יבשה מאוד אבל עשירה באגוזים ופצפוצי שוקולד ודווקא הקוואקר הוא המרכיב שפחות מורגש בטעם.

מחיר: 5 שקלים לעוגייה. ניתן להשיג בסניפים ברחבי הארץ.

בית מאפה לה פרינה

המאפיה מציעה בסניפי רשת טיב טעם עוגיות קוואקר ללא סוכר, הממותקות במולטיטול וטעימה מהן מגלה שהעוגיות טעימות וללא טעם לוואי. בנוסף, טעם הצימוקים ואגוזי הלוז מורגש ומוסיף המון לחוויית ה'קריספיות'.

מחיר: 32 שקלים ל-280 גרם. להשיג בסניפים ברחבי הארץ.

לחם ארז

העוגיות של לחם ארז (צילום: יחצ)

מדובר בעוגיות קטנות יחסית , שנגמרות בביס אחד שמשאיר הרבה טעמים בפה – בעיקר של קינמון. העוגייה עשירה גם בצימוקים ואגוזי מלך. מצד שני, כתוב שהעוגיות עשירות בגרנולה ודבש אך ברכיבים שמצוינים על האריזה לא נכתב דבש.

מחיר: 35 שקלים ל-250 גרם. להשיג בסניפים ברחבי הארץ.

עוגיות אחוה

החברה מציעה מארז עוגיות עם פירות יער ולמרות שבסך הכול העוגיות טעימות הן קצת יבשושיות ומכילות יותר קמח מקוואקר, כך שהן גם פחות פריכות. גם פירות היער לא ממש מורגשים במרקם הכללי וחבל. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

מחיר: 13.5 שקלים ל-400 גרם