חנויות האופנה החדשות שחייבים לבקר

מתחם שרונה בתל- אביב נפתח באיחור אופנתי ומיטב חנויות המעצבים משתכנות בבתי הטמפלרים המשוחזרים. ביקרנו בשלוש מהחנויות הבולטות במתחם ונתקלנו, בין היתר, גם בבר רפאלי

08/04/2014
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

Sarona_Store_facade

באיחור אופנתי של מספר חודשים, החלו להפתח השבוע החנויות במתחם שרונה.

מתחם "שרונה" הממוקם בדרום הקריה בתל אביב, מיועד להפוך לאחד ממוקדי הבילוי, העסקים, התרבות, הקניות והפנאי המרכזיים של תל אביב, תוך שילוב בין היסטוריה במבנים שנבנו בתחילת ההתישבות בישראל ובניה מודרנית שנוספה אליהם. במתחם תמצאו פארק רחב ידיים ושטחי מסחר יחודיים הממוקמים ב - 33 בתי אבן טמפלרים משוחזרים.

אנחנו ביקרנו בשלוש חנויות דגל שנפתחו בשבוע שעבר בארועים חגיגיים.

טומי הילפיגר

(גלי דודזון סגל)

TOMMYBAR

החנות החדשה של טומי הילפיגר בשרונה היא אולי הגדולה והמדוברת ביותר במתחם. לא בכדי כיבדו אותנו הילפיגר עצמו וחברתו בר רפאלי במעמד הפתיחה החגיגי.  החנות החדשה ממוקמת במבנה יפיפה ומשתרעת על פני למעלה מ - 700 מ"ר שפרוסים על פני 3 קומות. בעיצוב החנות דאגו לשמר אלמנטים היסטורים ששולבו באלמנטים מודרנים. רהיטים עתיקים דרים ליד מתקני תצוגה מודרנים ויוצרים אקלקטיות עיצובית ואסתטיקה מוקפדת המאפיינת את המותג לאורך השנים.

בקומת הקרקע מוצגת קולקציית הגברים (קז'ואל, מחוייט, אקססוריז ונעליים), בקומה הראשונה מוצגת קולקציית המסלול לנשים, קו הקז'ואל, אקססוריז ונעליים וקולקציית הביגוד לילדים, ובקומה השניה ממוקם שואו - רום מפואר שנכון לעכשיו מוצגות בו בובות הלבושות בקולקציית המסלול הספורטיבית לאביב 2014 שהוצגה בשבוע האופנה בניו - יורק, ותמכר לראשונה בישראל בחנות הדגל בשרונה.

כרגע תמצאו בחנות את קולקציית אביב - קיץ 2014 המתאפיינת בהשראות מסגנון החיים בחוף המערבי של ארה"ב. הדפסי נקודות, משבצות ופסים, הדפסים אתנים וצבעוניות הכוללת צבעי אדמה, צבעים בוהקים, הרבה לבן, וכמובן השילובים האופייניים של המותג כחול - אדום - לבן, בביגוד ובאקססוריז, וקולקציית דנים רחבה. קולקציית המסלול כוללת פריטים בהשראת ספורט הצלילה, מבדי סקובה צבעוניים, שמלות טניס קצרצרות וחליפות משי רכות.

טווח מחירים:  99-4,999 שקל

TOMMY64

TOMMY 74

TH_SP14_Collection_Group_Shot

 *

G-STAR RAW 

(אלישבע כספי)

חנות הדגל הראשונה של מותג הדנים ההולנדי G-STAR RAW נפתחה השבוע במרכז שרונה ובכוונת חברת GUS המפיצה של המותג בישראל, לפתוח בארץ חנויות נוספות. הכוונה היא לתת ללקוח הישראלי את חווית הקנייה הזהה לחנויות המותג בחו"ל, הן מבחינת רוחב הקולקציה והן מבחינת המחיר, שמבטיחים לנו שיהיה דומה לזה שבו נמכרים פריטי המותג בחנויות G-STAR RAW ברחבי אירופה.

המותג שבסיסו באמסטרדם הפך בשנים האחרונות לאחד המותגים המדוברים בתחום הדנים, עם צמיחה ענקית בכל העולם, והוא נחשב למותג נועז ומרתק. סוד הקסם טמון ביכולת לייצר עולם שלם ממקורות השארה של מדי צבא ובגדי עבודה, תוך הקפדה על פרטים ודיטיליים ייחודיים, שהפכו לסמל ההיכר של הקולקציות.

ארבע פעמים בשנה מושקות קולקציות לנשים ולגברים, שבמרכזן קולקציות הג'ינס, המהוות את הבסיס לקווי האופנה של המותג, בעוד פריטים אותנטיים, צבעים ושפשופים חדשנים מתווספים במהלך כל עונה.

מתוך קולקציית אביב – קיץ 2014 של המותג לנשים, נזכיר את ה- RED LISTING - ג'ינס מבדי פריום התפורים בסגנון וינטאג' למביני עניין. מספרים לנו שתפירת כל זוג כזה לוקחת 240 דקות, לעומת בדי ג'ינס מודרניים שתפירתם מסתבר מהירה פי 9, התוצאה היא טקסטורה אותנטית גולמית ומעט לא אחידה. בתוך קבוצה זו בולטים הג'ינסים בהשראת בגדי עבודה ובגזרת בויפרנד מחמיאה.

קבוצה נוספת היא ה- RAW CARGO: מראה צבאי בשילוב השפעה עתידנית, שהפריטים הבולטים בה הם בגדי הסוואה המעובדים עם מוטיב גלים (לגברים) ופריטים מודרניים בצבעים מטאליים כהים לנשים. בנוסף יש מגוון רחב של מכנסי ג'ינס בגזרת סקיני (כולל סקיני הנחשב מחטב ומפסל, מבד עם יכולת מתיחה רחבה ומראה דנים אותנטי), גזרת בויפרנד נינוחה, ז'קטים מצוינים וחולצות ג'ינס וגם מבחר בגדי קז'ואל לא רק בג'ינס.

כיום פועלות כ-6000 נקודות מכירה של G-STAR RAW ביותר מ-68 מדינות סביב הגלובוס. החנות בשרונה, ממוקמת במבנה לשימור בן 3 קומות במתחם החדש.

טווח מחירים: גופיות חולצות : 499-199 ש"ח, ג'ינסים: 1200-599 ש"ח, ז'קטים: 2500-800 שקל

G STAR בפייסבוק

 Pictures3

*

פרד פרי

(גלי דודזון סגל)

חנות ראשונה בישראל למותג פרד פרי במתחם שרונה. עד היום המותג נמכר ברשת המותגים factory 54 ועכשיו הבשיל הזמן לפתוח חנות עצמאית המשתרעת על פני 120 מ"ר שעוצבו בהתאם לקונספט העיצוב של חנויות  המותג בעולם.

המותג פרד פרי נוסד בשנת 1952 על ידי כוכב הטניס הבריטי פרד פרי וכוכב הכדורגל טיבי ווגנר. המותג מתאפיין בסגנון לבוש ספורטיבי אורבני, ומוכר בעיקר בזכות דגם הדגל שלו - חולצת פולו (מביני עניין ילבשו את חולצת הפולו של פרד פרי בכפתורים רכוסים עד סופם), ובזכות הלוגו המורכב מזר עלי דפנה (כהוקרה לסמל תחרויות הטניס בווימבלדון, בהן זכה פרי שלוש פעמים)

במהלך השנים המותג הפך אהוד במיוחד על להקות פופ ורוק בריטיות דוגמת אואזיס ובלר, ובשלב מאוחר יותר גם איימי ויינהאוס אימצה את פריטי המותג באהבה (שבעבר שיתפה פעולה עם המותג והיום זכתה לקולקציה על שמה ובהשראתה). שיתופי פעולה מעניינים עם אושיות מתחומים שונים ועם מעצבי אופנה מובילים כמו זה שצפוי עם המעצב ראפ סימונס הפכו את המותג לנחשק גם עבור פשניסטיות מתקדמות. אם לסכם את המאפיין של פרד פרי בקצרה, מדובר בקו היפסטרי אך לא קיצוני. החתרנות שאפיינה את המותג הולכת ומתמתנת לטובת המסחריות והפניה לקהל רחב בלמעלה מ - 75 מדינות בעולם.

המחירים גבוהים אך לא בטווח העליון של המותגים הבינלאומיים - נשים: 300-1200 שקל, גברים: 300-2000 שקל

פרד פרי בפייסבוק

FREDPERRY

FREDPERRY11

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה