הקרמים הכי טובים לנשים מעל גיל 40

הנסייניות של סלונה מרחו, הריחו, והתרשמו במשך חודש ימים מ-13 קרמים ייעודיים של מיטב החברות. הנה תוצאות התרשמותן, וגם מחירים וההמלצות

קרמים לבנות 40 (צילום: שאטרסטוק)

אנחנו מתאמנות כדי לשמור על גוף אסוף וחטוב, צובעות את השיער כדי להסתיר את השיער הלבן, משתדלות לאכול בריא כדי למנוע מחלות ומשתמשות במוצרים שמכילים מרכיבי אנטי אייג'ינג כדי לשמור על העור צעיר יותר, או לפחות מקוות שהוא ייראה כך. ככה זה, אחרי גיל 40 העור זקוק לסרום וקרם לחות שמכילים מרכיבים המתאימים לעור המתבגר. אז באיזה קרמים שווה להשקיע, ועל מה אפשר לוותר? לפניכן התרשמות הנסיניות שלנו:

// וישי NEOVADIOL MAGISTRAL//

דבר הנסיינית: "הקרם פשוט נפלא. הריח שלו נעים ולא דומיננטי מדי. מרגישים היטב את החומר, המרקם מוסי קצת אבל עדיין מרגישים שהוא עשיר ומלא. למרות זאת, הקרם נספג בקלות ובמהירות".

ועוד משהו:  נמכר בבתי מרקחת נבחרים בכל רחבי הארץ.

מחיר: 407 שקל ל-50 מ"ל.

// Kiehl's SUPER MULTI-CORRECTIVE CREAM //

דבר הנסיינית: "לא ראיתי הפחתה משמעותית בקמטים אבל כן יש  שיפור באלסטיות של העור, העור גם נראה מוצק יותר. הריח משגע וכבר העירו לי שהעור נראה טוב, אז אני מרוצה".

ועוד משהו: "אחרי שסיימתי להתמכר למוצר, אני מתבאסת קלות שניתן להשיג אותו רק בחנות המותג בקניון רמת אביב".

מחיר: 305 שקל ל-50 מ"ל.

// לנקום  Absolue Premium βx (קרם לילה) //

דבר הנסיינית: מרקם מענג, צהבהב, מזכיר חמאה, גם בטקסטורה וגם במראה, נעים מאוד על העור ונספג במהירות. לא יודעת להגיד לגבי התוצאות כי לא ראיתי שמשהו השתנה אצלי אבל נעים ללכת לישון עם זה על העור. העור מרגיש רך".

ועוד משהו: "הריח של התכשיר עדין מאוד, אבל משהו בו פשוט לא היה נעים לי. לא הייתי משלמת מכיסי סכום כזה".

מחיר: 1,062 שקל ל-75 מ"ל.

קרמים לפנים לבנות 40 (צילום יחצ)

// לוריאל פריז  REVITALIFT LASER X3//

דבר הנסיינית: "אני מכורה לקרמים של לוריאל כבר מצעירותי. מדובר במוצרים טובים, במחירים מעולים. קרם היום שקיבלתי הוא בעל מרקם קרמי רך, כמו תחליב מעודן, שהמריחה שלו יוצרת תחושה של עור קטיפתי. הריח נעים ולא דומיננטי, כמו שאני אוהבת והעור נראה טוב כל היום. לאורך זמן, יש תחושה של מיצוק".

מחיר: 270 שקל ל-50 מ"ל.

// דרמולוג'יקה dynamic skin recovery spf30 //

דבר הנסיינית: "המרקם די דליל ונעים (כלומר לא כבד וגם מספיקה כמות קטנה לכסות את כל הפנים), הריח עדין ולא מטריד, הספיגה מהירה והעור הופך לקטיפתי לאחר המריחה. מאידך, לא הייתי אומרת שאני מרגישה בשינוי מבחינת קמטים או מה שהוא לא מתיימר לעשות".

ועוד משהו: "אריזת המשאבה לא מאפשרת שליטה מלאה בכמות החומר שיוצאת. וחשוב לציין את מקדם ההגנה הגבוה שיש בקרם, שאפו!".

מחיר: 552 שקל ל-50 מ"ל.

// דארפן IDEAL RESOURCE MICRO-REFINING SMOOTHING FLUID//

דבר הנסיינית: "מרקם קל של תחליב, מתאים במדויק לעור המעורב שלי. על האריזה כתוב שהוא מכיל פורמולה חדשנית שמחליקה קמטים, אז אני יכולה להגיד שהיא מטשטשת אבל לא מעלימה לגמרי. תעירו אותי ביום שימציאו קרם שבאמת מוחק קמטים. בינתיים אני מרוצה ממראה המאט של הפנים (שונאת כשהפנים שלי מבריקות אחרי מריחת קרם לחות) והריח רענן וכיפי".

ועוד משהו: ניתן להשיג בבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.

מחיר: 400 שקל ל-50 מ"ל.

// גרנייה אולטרא ליפט סרום + קרם בתכשיר אחד //

 דבר הנסיינית: "אני מודעת לכך שהעורכת נתנה לי לנסות קרם וסרום בתכשיר אחד, כי אני עצלנית בטיפוח, האמת היא שזאת המצאה מעולה בעיני כי אין לי סבלנות לשים גם וגם. העור נראה ומרגיש טוב יותר, אבל אני לא יכולה להגיד שנמחקו לי הקמטים, אולי אני צריכה להקפיד יותר על המריחה מדי יום".

מחיר: 179 שקל ל-50 מ"ל.

 

קרמים לבנות 40 (צילום: יחצ)

// אסתי לאודר Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle  //

דבר הנסיינית: "הקרם מותאם במדויק לעור היבש שלי – הוא עשיר, חלק וקטיפתי, נספג בשניות, מעל לסרום המתקן שאני מקפידה להשתמש בו. העור מרגיש נוח וטוב. אמנם הקמטים לא נעלמו אבל אני אופטימית כי בינתיים העור נראה קורן מהרגיל".

ועוד משהו: "אם כבר שמו מקדם הגנה בקרם, למה רק 15? הייתי מעדיפה שהקרם המעולה הזה יהיה עם מקדם הגנה משמעותי כדי למנוע ממני להניח גם קרם הגנה בנוסף".

מחיר: 457 שקל ל-50 מ"ל.

// ג'רנטיק – Cytobi //

דבר הנסיינית: "קרם מעולה, הכי עשיר שהיה לי, ואולי הגיע הזמן בגיל 50 להבין שעור מבוגר חייב הזנה אינטנסיבית וחומצות אמינו. הריח שלו לא מצא חן בעיני אבל התוצאות נהדרות וזה מה שחשוב – העור מלוחלח והוא אפילו נראה מוצק מעט יותר מהרגיל".

ועוד משהו: "בהתחלה נבהלתי מהמחיר הגבוה, אבל אז ראיתי שצריך להשתמש בכמות של גרגיר אורז, והקרם מחזיק מעמד זמן רב כך שהמחיר משתלם בסופו של דבר".

מחיר: 972 שקל ל-30 מ"ל.

// סוטיס-פריז – נוטריטיב קומפורט //

 דבר הנסיינית: "עד שמרחתי הייתי סקפטית באשר ליכולת ההזנה של הקרם, כי המרקם שלו קל ועדין ביחס למרקמים חמאתיים של קרמים המיועדים לעור יבש. ההזנה מפתיעה עד כדי מעוררת התפעלות. העור רך, ממש משי, כאילו שכח שהוא בעצם עור יבש והפך לעור לח ובמרקם נעים".

מחיר: 456 ל-50 מ"ל.

קרמים לבנות 40 (צילום: יחצ)

// לאוקסיטן – אימורטל אקסטרא דיויין //

 דבר הנסיינית: "כשמו כן הוא – אקסטרא חלומי. אני ממש לא אובייקטיבית כי אני מכורה לכל המוצרים שלהם בגלל הריח הצמחי/טבעי ובגלל המרקם העשיר והנעים. הסרום ריחני ועדין ונספג מהר, הקרם לא דביק, הוא עשיר אבל נספג מהר ומשאיר את העור נינוח ומוזן. העור שלי יבש מאוד והתחושה אחרי השימוש נעימה מאוד. התוצאות מיידיות – הקרם נספג מהר והעור נראה חי מאוד, אבל לא מבריק".

ועוד משהו: "הריח נפלא! ועוד דבר שהוא אולי טיפשי אבל משמעותי – הטעם נעים. כשאני מורחת קרם אני מורחת גם על השפתיים –  כי גם הן צריכות הזנה. זה לא נעים כשלקרם יש טעם מריר".

מחיר: קרם לחות 599 שקל ל-50 מ"ל, סרום 497 שקל ל-30 מ"ל.

 // אהבה  EXTREME DAY CREAm מסדרת  TIME To  REVITALIZE//

דבר הנסיינית:  "הקרם מרגיש טיפה כבד ברגע הראשון, אבל התחושה עוברת מהר. נספג בקלות ומותיר תחושה נעימה. הקרם יעיל, כמו כל קרם פנים אחר, והריח סביר, לא מהמם כמו בקרמים אחרים שניסיתי".

מחיר: 288 שקל ל-50 מ"ל.

// כריסטינה – Wish //

דבר הנסיינית: "לסרום שניסיתי קוראים "משיב נעורים" (Rejuvenating Serum), אז אני עדיין ממתינה שהם ישובו, אבל בינתיים נהנית מסרום נפלא, ריח מעולה, העור כמו מקבל זריקת הרמה מייידית כל בוקר. עד הלילה העור חוזר לעצמו, שלא לומר לסורו".

ועוד משהו:ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ – טלפון לבירור 1800816816

מחיר: 460 שקל ל-30 מ"ל.

// וולדה Weleda Pomegranate Day Cream //

דבר הנסיינית: "יש לקרם ריח לימוני, מעורר, מרענן ונעים בטירוף. הוא לא שומני, נספג במהירות הבזק, כמעט לא מרגישים אותו לאחר המריחה, וזה יתרון בעיני בקיץ הישראלי. חבל רק שלא הוסיפו לו מקדם הגנה, כי אז הוא היה מושלם בעיני. האם הוא יעשה אותי צעירה יותר? קשה מאוד להאמין".

מחיר: 185.90 שקל ל-30 מ"ל.

קרמים לבנות 40 (צילום: יחצ)