הרומנטיקה משתלטת על הבית

השבוע תיכף נגמר וזו הזדמנות לערב רומנטי יחד. קבלו מתכון לרומנטיקה ביתית טעימה – קוקטייל מידורי טרופיקל אקזוטי ומקלות בצק מתובלים עם האיש שאת אוהבת

מקלות בצק

היומיים האחרונים הזכירו לנו שאנחנו בחורף, באמת שכבר שכחנו מה זה. אם היו לכם תוכניות סוערות להערב, מזג האוויר הסוער בוודאי עושה לכם חשק לבטל. אבל ביום חמישי, מוכרחים להיות שמח, ובשמח אנחנו מתכוונות מבושם קלות מקוקטייל מרענן. לא עוד ערב משעמם מול הטלוויזיה, הערב מוצאים את החלק הכי נוח של הספה, ונכנסים לאווירה רומנטית בניחוח טרופי עם קוקטייל מרענן שיזכיר לכם שאביב מתקרב, ושלפעמים לא צריך לצאת מהבית בשביל להרגיש את האווירה המשמחת סוף השבוע.

 קוקטייל לערב רומנטי – מידורי טרופיקל

קוקטייל מידורי טרופיקל (צילום: יח"צ) מידורי טרופיקל, דרינק אקזוטי לסופ"ש (צילום: יח"צ)

מידורי הוא ליקר העשוי מלונים שגדלים רק ביפן. בתהליך זיקוק ייחודי מייצרים ליקר בטעם מתקתק עם נוכחות עדינה של טעמי מלון, מרענן ומשתלב מצוין עם וודקה או עם סאוור, שעשוי מסירופ סוכר, מים ולימון.

40 מ"ל מידורי

40 מ"ל וודקה סטולי

40 מ"ל מיץ אננס

20 מ"ל מיץ לימון

10 מ"ל מי סוכר

לשקשק את המרכיבים עם קרח ולסנן לכוס נמוכה מלאה קרח. לקשט באננס.

הצעת הגשה

בסלון המחומם עם שתי כוסות לואו-בול וקוקטייל בצבע ירוק-צהוב. את המידורי סאוור כולנו מכירים, לכן היום, בערב הרומנטי המיוחד שלך ושלו, הולכים על אווירה אחרת. טעמים טרופיים שמזכירים את ירח הדבש בתאילנד. עוצמים עיניים, מדמיינים את קו החוף, שומעים את הגשם מחוץ לחלון ומתמסרים לסופ"ש באהבה.

מה לנשנש

מקלות הבצק המתובלים של הבלוגרית מירב גביש. שילוב מנצח בין מלוח, מתובל ומתקתק.

נשנוש בצד, מקלות בצק מתובל (צילום: מירב גביש)