טיפוח: 3 דברים שאת צריכה לעשות על הבוקר

כשהעור מרגיש רענן, היום כולו יעבור בחיוך. הנה שלוש פעולות שישפיעו על כל היום שלך גם אם אין לך המון זמן

12/02/2014
קרן אוחיון קבלו עדכונים מקרן
  • RSS

טיפוח העור בבוקר ירענן אותך לכל היום (צילום:שאטרסטוק)

ניקוי הפנים והזנתם בבוקר הם השלב החשוב ביותר בשגרת הטיפוח שלך. אם את מתאפרת, מומלץ לדאוג לקרם שמונע בריחת לחות, ממקסם את ספיגת האיפור בעור ובנוסף שמכיל הגנה מהשמש. בלילה, זרימת הדם יותר איטית, הגוף שלנו מנקה את הרעלים, מפריש פסולת מיותרת שנצברה במהלך היום וגם מערכות העיכול והכבד עובדות שעות נוספות.

לכן, בבוקר חובה עלינו לשטוף את הפנים, כדי להתנקות מסימני הלילה, ולא פחות חשוב - להתרענן. אנחנו יודעות מה עובר לך בראש עכשיו - "למי יש זמן על הבוקר?". לא לדאוג, יש לנו כמה המלצות לטיפוח, גם למי שהבקרים שלה קצרים ולחוצים. אז מה הם שלושת הדברים שאת חייבת לעשות כל בוקר, מייד לאחר ההתעוררות וצחצוח השיניים? רוזט ויצמן, מחברת הטיפוח "ג'רנטיק", מסבירה:

1. ניקיון

ניקיון העור לפני הנחת האיפור (צילום:שאטרסטוק)

אם אין לך זמן: השתמשי בחלב פנים שאותו את מניחה על הפנים, מסביב לעיניים והצוואר. חלב הפנים מנקה ומחליק את העור. אחרי עיסוי קל של 10 שניות עם התכשיר על העור, מסירים בתנועות ניגוב בעזרת מגבת פנים רכה או בד טישיו (ניתן לקנות בגלילים). אם את משתמשת במגבת, ברגע שסיימת – השליכי אותה לסל הכביסה.

אם יש לך זמן: השלימי את הניקוי עם מי פנים על בסיס תמציות צמחים. מי הפנים מטהרים את הנקבוביות לעומק,ומאזנים את רמת PH עור הפנים, בנוסף הם מטהרים את הנקבוביות, ממריצים אותו ולסיום מחזקים ומעניקים רעננות וברק לפנים.

ואם ממש יש לך זמן על הבוקר (והיי, איזה כיף לך) – הניחי על עורך מסיכה שמונעת בריחת לחות למשך רבע שעה.

2. הזנה

לשמור על הלחות של העור (צילום:שאטרסטוק)

אם אין לך זמן: השתמשי בקרם שמונע בריחת לחות מעור הפנים ומכיל חומרים המגנים על עורך מפני הזיהומים הסביבתיים האורבים לך מחוץ לבית, כמו פיח המכונית או קרינת השמש. השתמשי בקרם שנספג במהירות ומותיר את הפנים בגימור מאט, במיוחד אם את מתאפרת בבוקר.

אם יש לך זמן: הוסיפי קרם מאזן שמעורר, ממריץ ומחזק את פעילות התחדשות התא. הקרם המאזן מוסיף חיוניות ואנרגיה לעור הפנים ומסנכרן את הקרם שמונע בריחת לחות כדי להגביר את פעילותו ולהאיץ את התוצאות הרצויות לך.

3. ארוחת בוקר

ארוחת בוקר, לפתוח את היום באנרגיה (צילום:שאטרסטוק)

"הפילוסופיה של ג'רנטיק מתייחסת לגוף כאל מכלול" אומרת ויצמן. "התכשירים הם 'מזון' בדיוק כשם שהאוכל שאת מכניסה לפה הוא מזון". השילוב ביניהם הוא זה שיביא לתוצאות האופטימליות שאת שואפת אליהן.

אם אין לך זמן: רצוי מאוד להכניס ללוח הזמנים של הבוקר כמה דקות לארוחה מסודרת, אך אם הזמן קצר באמת, אפשר לדאוג להכנת הכריך מבעוד מועד ולאכול אותו במשרד. את יכולה לקחת לך לדרך יוגורט וגרנולה על בסיס דבש וסילאן. מנה קטנה שלא מצריכה הכנות מיוחדות, ותעזור לך לפתוח את הבוקר באיזון.

אם יש לך זמן: אכלי ארוחת בוקר טובה ועשירה שלא תכביד על גופך על הבוקר אבל עשירה בכל מרכיבי המזון, למשל – כריך (רצוי לחם מקמח מלא), עם גבינה או עם טחינה גולמית או ביצה, ואיתם ירקות טריים. "זה לא רק מה שאת אוכלת", מדגישה רוזט וייצמן, "חשובה גם הדרך שבה את אוכלת. הקדישי זמן לארוחה. אכלי בנחת, לא מול העיתון, המחשב או הטלוויזיה, למרות הפיתוי בשעות הבוקר הלחוצות"




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה