5 המנות החורפיות ששווה להזמין הביתה

קר לכם מדי לצאת מהבית ולשבת במסעדה? תזמינו משלוח! כתבתנו טעמה וחזרה עם 5 המנות הכי טעימות שכדאי להזמין החורף ולאכול בבית

שניצל

השניצל של יענקלה ב"שיין אנד שארפ"

"שיין אנד שארפ" היא אחת ממסעדות הבשרים החביבות עלי בתל אביב. השבוע התחילו במסעדה המצוינת את שירות המשלוחים שלהם וזכיתי לנסות ולהנות מהשירות המהיר והמעולה. מבין המנות שהזמנתי אני שומרת נאמנות לשניצל של יענקלה. שניצל ענק (למעשה, הגודל הוא של שני שניצלים בינוניים), דק, עשוי היטב ועסיסי (66 שקל). ביום חורף קר, כשהגוף מבקש נחמה ונועם – זוהי מנה מושלמת, משביעה וטעימה מאין כמוה.

שירות המשלוחים משותף למסעדה עם מסעדת "יום צ'ה" וכך אם אתם מזמינים ביחד עם חובב מנות אסייתיות, הוא יוכל להזמין דים סאם ודומיו ואתם תוכלו להזמין מנות בשר, כריכים וסלטים של מאסטר הבשרים יענקלה שיין. המשלוחים פועלים כל ימות השבוע ובשבת – יש חמין. לגמרי ההזמנה הבאה שלנו.

טלפון במסעדה למשלוחים: 03-5286030 (אפשר גם דרך אתרי המשלוחים רסט ומשלוחה).

צילום: שרית גופן

טורטליני ערמונים בג'ויה

מרשת המסעדות האיטלקיות המשובחת ג'ויה (סניפים בהרצליה, סינמטק תל אביב, רמת השרון ורמת החייל) בחרתי את מה שלדעתי היא המנה הכי טובה במסעדה והיא מוצלחת גם במשלוח הביתה: טורטליני ערמונים – פסטה ממולאת קרם ערמונים ברוטב חמאה עם חזה אווז מעושן, מוגשת על קרם ארטישוק ירושלמי, פרמג'אנו ועירית קצוצה. למי שמעדיף (לא אני), ניתן להזמין גם ללא חזה אווז. מחיר המנה – 68 שקל.

לקוחות לאומי קארד מזמינים ב"ג'ויה" ב-100 שקל ומשלמים רק 50 שקל (תמורת פינוק), הארוחה מגיעה עד הבית, או לוקחים ב- Take Away.

לפרטים והזמנות: באתר לאומי קארד

צילום: בועז לביא

קרסט: מאפייה עד הבית

שירות חדש וגאוני: אין לכם כוח לאפות עוגה? אין לכם זמן להגיע למאפייה החביבה עליכם כדי לקנות לחם, חלה או מאפים טריים ואיכותיים? האופה ירון בן הרוש יזם את שירות "קרסט עד הבית" במסגרתו אתם יכולים להזמין את דברי המאפיה של שלל מסעדות איכותיות (רשימה חלקית: שרי הרינג בנמל, חוות צוק המעדנייה,יוז'י בכפר שמריהו, קפה נח, הבוטקה-קפה הבימה, גופרמן ברשפון). התפריט הידידותי מחולק לארבע קטגוריות: חלות, לחמים, קישים ועוגות שמרים והמחירים נוחים. למשל, חבילה לשבת הכוללת: חלה לשבת + עוגה לבחירה + כיכר לחם לבחירה במחיר – 69 שקל.

פרטים: השירות פועל בהרצליה, רמת השרון, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, פתח תקווה והסביבה.
יש להזמין את המשלוחים עד 48 שעות לפני מועד האספקה הרצוי.

הזמנות: www.crust.co.il או בטלפון 054-4449037

צילום: משה כהן

סושי בווקי טוקי

ווקי טוקי היא מסעדה אסייאתית מהירה ואיכותית שמציעה סושי טוב במחירים משתלמים. בדיוק מה שצריך בחורף בו מנסים לשמור על דיאטה, או לפחות לעשות קולות של שמירה על תזונה בריאה המורכבת מדג טרי ואורז. המנה המועדפת עלינו החוף היא רול ריינבו –  רול אינסייד-אאוט, ירקות במעטפת טונה, סלמון, בטטה, בס, ואבוקדו. לרגל השקת המסעדה, מציעה האסייתית הכשרה מבצע משלוחים על מגשי האירוח הכוללים קומבינציות סושי. למשל, מגש בינוני המכיל 72 יחידות (5 סועדים רעבים) עולה החל מ-190 שקל (צמחוני) עד 270 שקל (100 אחוז דג).

לפרטים והזמנות: 03-6547778 שלוחה 2

קיש חם ב"אילנ'ס"

לרשת בתי הקפה אילנ'סיש סלטים נהדרים, טוסטים טעימים וכריכים טובים, אבל מנת החורף המפנקת של הרשת היא ללא ספק מנת קיש חם, בליווי סלט טרי. מנה טובה, עשירה ומגוונת – אפשר לבחור בין קיש עגבניות שרי, קיש בצל, קיש בטטה, קיש כרישה, קיש ברוקולי ועוד. מחיר המנה – 45 שקל (כולל מנת סלט טרי).

לקוחות לאומי קארד מזמינים ב"אילנ'ס" ב-100 שקל ומשלמים רק 50 שקל (תמורת פינוק), ולוקחים את הארוחה בTake Away.

לפרטים והזמנות: אתר לאומי קארד.

——————————————————————————————————————————

לאומי קארד מפנקת אותך בכרטיס זוגי לאחד ממופעי זאפה לבחירתך

שלחי לנו רעיון מקורי לפינוק חורף וספרי למה הוא אהוב עלייך במיוחד.

12 הרעיונות המקוריים ביותר יזכו את השולחות שברשותן כרטיס אשראי לאומי קארד

בכרטיס זוגי למופע באחד ממועדוני זאפה.

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]