קמפיין סם האונס - אפשר גם אחרת

סלונה ואדבול, אתר המחבר בין יוצרים ומפרסמים, חברו יחד כדי לייצר אלטרנטיבה לקמפין המקומם להעלאת המודעות לסם האונס

05/01/2014
בחדשות קבלו עדכונים מבחדשות
  • RSS

קמפיין חדש עלה לאוויר בשבוע שעבר, במטרה לעורר את המודעות לסם האונס. הקמפיין "השיג את מטרתו" והפך לשיחת היום ברשתות החברתיות, אבל יצר גל תגובות נזעמות על השימוש הבוטה במשחק מילים - "תשמרי על הכוֹס שלך".

התגובות לא איחרו לבוא - שירה מרגלית, מבעלי סלונה, כתבה פוסט תגובה ביקורתי כלפי הקמפיין המקומם. גם אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום "ראובני פרידן" הגיב על הקמפיין שרומז שהבעיה אצל נשים שצריכות לשמור על עצמן ולהיזהר.

סלונה בשיתוף פעולה עם אדבול, אתר בניהולה של נירית ירון, המחבר בין יוצרים ומפרסמים, החליטו להרים את הכפפה. רצינו להראות שאפשר לעלות מודעות ולהעביר מסרים חזקים, ללא שימוש במשחקי מילים מיותרים ופוגענים. פלטפורת אדבול סיננה 40 רעיונות, ומהם בחרנו את השלושה הטובים ביותר.

קבלו שלוש כרזות מובילות לקמפיין סם האונס:

במקום הראשון - 30 שנה בפנים - שמור על הידיים שלך

יוצר: ערן סיון

יוצר: ערן סיון

במקום השני - טיפת תשומת לב תחסוך לך טיפה במשקה

יוצר: מאור דולינגר

יוצר: מאור דולינגר

במקום השלישי - מישהו שם לך עין על המשקה...

יוצר: גיא אבין

יוצר: גיא אבין

*******

אדבול היא פלטפורמה חדשה שמחברת בין מפרסמים לאנשי קריאטיב ויוצרים. המפרסם יכול לעלות כל צורך שיווקי ולקבל עשרות רעיונות ופתרונות. האתר נוסד על-ידי קבוצת אנשי פרסום ותוכן בעלי נסיון של עשרות שנים. בראש אדבול עומדות נירית ירון אחת הבימאיות המנוסות והמוערכות ביותר בישראל. יחד עם איה בן נחום, בימאית, עורכת, ושותפה בחברת ליהוק בינלאומית.

לוגו אדבול




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה