היום שאחרי החגיגות

אז איך הייתה המסיבה? חגגת, אכלת, שתית המון? כיף. עכשיו תסתכלי במראה. במקום להיבהל, עקבי אחר 5 עצות הטיפוח שלנו ליום שאחרי מסיבת פורים סוערת

01/01/2014
קרן אוחיון קבלו עדכונים מקרן
  • RSS

משנכנס אדר מרבין בשמחה, וגם במסיבות סוערות אל תוך הלילה, מתכוננים, מתחפשים וכמובן, מתאפרים לפי כל כללי הטקס. בכל זאת, מדובר בערב השמח בשנה. אחרי שעות רבות של ריקודים, שתיית אלכוהול, וערנות יתר את מתמוטטת מעייפות ומתעוררת כמו ציור של פיקאסו. העור עמום, יבש וחסר ברק, הגוף כואב. אם יש לך מזל – את לא צריכה ללכת לעבודה, ברוב המקרים – את צריכה להתאושש במהירות ולסדר את הפנים כך שלא יראו את הסערה שעברה עליהם רק שעות ספורות קודם לכך.

קיבלנו מרוזט ויצמן, הבעלים של חברת הקוסמטיקה ג'רנטיק, 5 עצות זהב לבוקר שאחרי:

צעד אחר צעד לפנים רעננות (איור: שאטרסטוק)

1. מנקים את הפנים. ניקוי עמוק, הוא הבסיס לעור פנים בריא ויפה, כך חוזרים ומדגישים בג'רנטיק, והוא בעיקר מה שהפנים שלך צריכות עכשיו. אם לא ניקית בליל אמש, רגע לפני שעפעפיך צנחו לשנת שיכורים, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לקחת כמות נכבדה של חלב פנים ולעסות אותם אל תוך העור. הסירי עם טישיו או מגבת רכה. חזרי על הפעולה עד שהטישיו או המגבת נקיים לגמרי. שטפי את הפנים והשלימי את הניקוי עם מי פנים.

2. מזינים את הפנים. לילות מסיבות סוערים מתאפיינים במקומות עתירי עשן, כך שגם אם את לא מעשנת, סביר להניח שמעשנים סביבך ונזקי העישון חלים גם עליך. מה שנותר לך לעשות כעת, לפי שיטת ג'רנטיק, הוא למזער את נזקי הרעלים הללו על ידי הזנה אינטנסיבית בכל מה שטוב. בלילה שאחרי, הניחי קרם לחות מטהר שעובד על חמצון העור ובכך מנטרל את נזקי העישון. בחרי קרם קל שנספג במהירות, מרגיע את העור ומזין אותו היטב.

3. עובדים על הלחות. אם יש לך זמן, השקיעי בעצמך ובעורך ומרחי מסיכה מרעננת, שמונעת בריחת לחות ולוכדת מים. מרחי אותה על כל הפנים, כולל הצוואר והעיניים. בלחות, כמו במזון, הגוף לוקח מה שהוא זקוק לו, מסבירה רוזט. לאחר רבע שעה הסירי את המסיכה ומרחי קרם לחות קל. אם ממש יש לך זמן, מרחי מסיכת עיניים שתוריד את הנפיחות ותבהיר כהויות.

4. אוכלים במתינות, שותים בקפדנות. בערב אכלת ושתית בלי הכרה, כי אף אחת לא עושה דיאטה בסילבסטר. למחרת, אכלי קל – וותרי על סטייק, על מזון מטוגן או מתועש, גבינות וביצים. לכל אלה לוקח שעות רבות יותר להתעכל ואת לא יכולה להרשות לעצמך את הלוקסוס הזה כשהגוף לא במיטבו.

לכי במקומם על פירות טריים וירקות מוקפצים או מאודים שיחזירו לעור את הוויטמינים והמינרלים שהלכו לאיבוד בליל אמש. ירקות מומלצים: בטטה, ברוקולי, קולורבי, עדיין רעבה? הוסיפי מזון קל לעיכול כמו אורז מלא, קינואה, מרק עדשים וכדומה.

ובחייך, תשתי! מים, אך ורק מים. 8 כוסות יספיקו.

5. מתאפרים בעדינות. אם את לא חייבת להתאפר, עדיף לא להתאפר בכלל בבוקר שאחרי, לתת לעור לנוח ולהתאושש מכמויות האיפור שהעמסת עליו בליל אמש ולהסתפק בקרם לחות (אפשר לבחור בקרם לחות עם מעט צבע). אם את מוכרחה להתאפר ויש לך את הסיבות שלך, רוזט ממליצה להקטין כמויות למינימום: מעט מייק אפ, מעט פודרה, ליפסטיק קרמי או ליפגלוס ומעט מסקרה. מה שפחות – יותר טוב ביום שאחרי.

.

>> לעמוד הפייסבוק של ג'רנטיק, לחצו כאן




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה