5 ארוחות הבוקר הכי טובות שיש

איך אתם אוהבים את ארוחת הבוקר שלכם: הדיל המוכר והפופולארי של ביצים, סלט, לחם וממרחים או מטעמים מיוחדים ועזי טעם? בבית מלון יוקרתי או בביסטרו ציורי? 5 ארוחות בוקר שאסור לפספס

ארוחת בוקר

1 – ארוחת בוקר במעדניה: דליקטסן

קשה בבוקר ועוד יותר קשה לבחור מה לאכול בבוקר כשמדובר בדליקסטן, הביסטרו-מעדניה של רותי ומתי ברודו, הבעלים של מסעדות הבראסרי, קופי בר והבייקרי. שבע ארוחות בוקר מוגשות כאן, אחת יותר מפתה מהשנייה וזה עוד לפני שהתחלנו לאכול (בעיניים, בינתיים) את המאפים והקינוחים שהניחוחות שלהם מגיעים לשתי הקומות של המקום וגם לשפת הרחוב.

בתפריט: לצד ארוחות בוקר קלות הכוללות ביצים, גבינות, פירות, גרנולה וכדומה (38-49 שקלים) מוצעות כאן ארוחות שכוללות גם נקניקים ודגים (120 שקלים למנה זוגית), שקשוקה (46 שקלים), פסטיה תרד (48 שקלים), בורקס תרד או חצילים (26 שקלים), המוגש עם ביצה קשה ויוגורט. יש גם קרפים ובייגל אמריקאי שאופים במקום עם ממרחים כמו פורל מעושן או גבינת שמנת (22-36 שקלים). ואפשר גם לבחור פריטים מתוך המעדניה, למשל, משלל הגבינות המשובחות (בולגרית, פטה המאירי, עיזים 10-16 שקלים), ולאכול אותם בתאווה. הכל כאן תמיד טרי ומוגש באלגנטיות ואפילו אנשי לילה מובהקים כמוני, נהנים כאן ומתגברים על אור השמש.

ארוחת בוקר מוגשת בשעות: ימים ראשון עד חמישי 07:30-12:00 בראנץ' שישי 07:30-17:00 שבת 08:00-17:00.

כתובת: רחוב יהודה הלוי 79 תל אביב.

גבינות משובחות וממרחים נימוחים. ארוחת בוקר בדליקטסן

2 – ארוחת בוקר במלון בוטיק: הוטל מונטיפיורי

הוטל מונטיפיורי תמיד מזכיר לי את פריז. האווירה הנינוחה, הסטייל המוקפד, הספרייה המפוארת, ניחוחות של יוקרה והכל אומר ייחוד. ואם כבר אמרנו ייחוד, אז רשמו לפניכם: בארוחת הבוקר של הוטל מוניטיפיורי יש מנות מדהימות אבל סלט ישראלי קצוץ – אין. טוב, גם בפריז אין. הדגש כאן הוא על חומרי גלם טריים ומשובחים והגשה בכלי כסף וחרסינה ומפיות לבנות ומסוגננות. אירופה הקלאסית, כבר אמרנו?

בתפריט: אפשר לבחור ארוחה בהרכבה עצמית, ארוחות בוקר בסגנון אירופאי-קונטיננטלי הכוללות סלסלת לחמניות, ממרחים, מאפים, פירות, ירקות חתוכים, דגים מעושנים וביצים (55-58 שקלים), ומנות מיוחדות כמו ביצים מקושקשות עם סלמון או חלה קלויה עם ג'מבון וגאודה (26 שקלים) ופנקייקס (36 שקלים).

ארוחת בוקר מוגשת בשעות: ימים ראשון עד חמישי 07:00-12:00, שישי 07:00-17:00 שבת 07:00-13:00.

כתובת: מונטיפיורי 36, תל אביב.

אוכלים בתל אביב, מרגישים בפריז. ארוחת בוקר בהוטל מונטיפיורי

3 – ארוחת בוקר צפונית: איזבלה

אם כבר בחיפה, אז לאכול במושבה הגרמנית. ואם כבר במושבה הגרמנית, אז אין נוף יפה יותר מאשר הנוף של מורדות המושבה הגרמנית, הנשקף ממסעדת איזבלה האיטלקית, שממוקמת מול מקדש הבהאיים המרשים. כבר עשר שנים שמסעדת איזבלה שומרת על המוניטין שלה ומגישה ארוחות בוקר מפנקות, כשברקע מושמעת מוזיקה מלטפת, המתאימה לשעות הראשונות של הבוקר.

בתפריט:
ארוחות בוקר מובנות הכוללות ביצים, פוקצ'ה איטלקית, ממרחים כמו ממרח עגבניות מיובשות, גבינות וסלט (51 שקלים), ארוחת בוקר איטלקית שבמרכזה ביצת עין אפויה בתנור וגבינת מוצרלה ועגבניה צלויות בגריל (54 שקלים) וארוחת שקשוקה ברוטב עגבניות פיקנטי ובייבי מוצרלה (56 שקלים).

כתובת:
בן גוריון 6, המושבה הגרמנית, חיפה.

הפינוק:
לקוחות לאומי קארד נהנים מ-1+1 על ארוחת בוקר ישראלית/בריאות/שקשוקה ב"איזבלה" (ב-51 ש"ח), תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

פינוקים איטלקיים. ארוחת בוקר באיזבלה במושבה הגרמנית בחיפה

4 – ארוחת בוקר בלב העיר הגדולה: קפה נחמני

קפה נחמני ממוקם באחת הפינות היפות בלב תל אביב, צופה לרחוב, לבנייני הבאוהאוס המתחדשים ולכיכר המלך אלברט הציורית. בהתאם, נעים ונוח לשבת לקפה ומאפה או לארוחת בוקר מפוארת בבית הקפה-ביסטרו, מבית היוצר של "קפה נואר". אפשר לשבת בחלל הפנימי מחופה עץ ועור וביום יפה כדאי להעדיף לשבת בחוץ בכיסאות עץ סביב שולחנות קטנים.

בתפריט: בתפריט ארוחות הבוקר העשיר כדאי לשים לב במיוחד למנות ייחודיות ובראשן הברקפסט פיצה – בצק פיצה פריך עם ביצים, תרד עגבניה וגבינה בולגרית (46 שקלים); פריטטה כמהין עם לחם תירס (44 שקלים) ובליני סלמון מעושן וקוויאר (54 שקלים). יש כאן גם ארוחת בוקר ישראלית, סנדוויצ'ים ומאפים וכולם מבוססים על תוצרת מאפיית הבית.

כתובת: נחמני 26, תל אביב.

ארוחת בוקר מוגשת בשעות: ימים ראשון עד חמישי 07:30-12:00 בראנץ' שישי 07:30-17:00 שבת 08:00-17:00.

פיצה וגם ביצת עין. ברקפסט פיצה בקפה נחמני

5 – ארוחת בוקר על חוף הים: מסעדת עלמה

בניגוד לדעה הרווחת לגבי הקונספט של מסעדות בבתי מלון, האווירה במסעדת "עלמה", מסעדה כשרה במלון דניאל בהרצליה פיתוח, רחוקה מהתדמית המוכרת. המסעדה האינטימית, שוכנת על חוף הים היפה של הרצליה ומשקיפה על הטיילת הציורית, שטופת השמש בקיץ והרומנטית בחורף.

בתפריט: ארוחות הבוקר של עלמה (55 שקלים) תוכננו על ידי השף מנה שטרום ומורכבות ממנות ים תיכוניות עם נגיעות מהמטבח האיטלקי, עם דגש מיוחד על חומרי גלם מתוצרת הארץ, שמן זית ומוצרי מחלבות בוטיק. היוגורטים כאן מוגשים בצנצנות זכוכית כמו של פעם וכל ארוחה כוללת ביצים, ירקות, גבינת פטה עם שמן זית וקצח ועוד.

כתובת: מלון דניאל, רמת ים 60, הרצליה פיתוח.

ארוחת בוקר מוגשת בשעות: ימים ראשון עד שישי 09:00-12:00, שבת 09:00-12:30

הפינוק: לקוחות לאומי קארד נהנים מ-1+1 על ארוחת בוקר ב"עלמה" (ב- 52 שקלים), תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

ארוחת בוקר מול הים. מסעדת עלמה במלון דניאל

——————————————————————————————————————————

לאומי קארד מפנקת אותך בכרטיס זוגי לאחד ממופעי זאפה לבחירתך

שלחי לנו רעיון מקורי לפינוק חורף וספרי למה הוא אהוב עלייך במיוחד.

12 הרעיונות המקוריים ביותר יזכו את השולחות שברשותן כרטיס אשראי לאומי קארד

בכרטיס זוגי למופע באחד ממועדוני זאפה.

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]