עדי שילון: פחמימות הן האויב האמיתי

היא עזבה את חיי הלילה, הפסיקה לעשן, עברה לתזונה נכונה והחלה לעשות פילאטיס. קבלו את עדי שילון, פחות 12 קילו ועם הרבה יותר אנרגיה ושמחת חיים

24/11/2013
ליאת עיני קבלו עדכונים מליאת
  • RSS

"איום הפחמימות גדול יותר מהאיום האיראני", מצהירה עדי שילון, מגישה ועורכת תוכן בערוץ 24 (ערוץ המוזיקה), רווקה בת 26, שאומרת בגילוי לב שפחמימות הן האויב האמיתי. "מגיל 12 אני בדיאטות", היא מספרת. "עשיתי את כל סוגי הדיאטות אבל תמיד עליתי בחזרה. בשלב מסויים החלטתי לא לעשות דיאטה אלא לשנות אורח חיים, ובתור התחלה הפסקתי לעשן ועזבתי את חיי הלילה של תל-אביב".

עדי שילון

השינוי התחיל בוקר אחד שהיא לא תשכח לעולם - "הייתי שותפה במועדון "החתול והכלב". שתיתי הרבה אלכוהול כל לילה ותמיד בבוקר שלמחרת מגיעה תחושה חזקה של רעב, ואצלי בעיקר היה צורך גדול בפחמימות. באחד הלילות חזרתי הביתה ב-8:00 בבוקר, הרגשתי נורא, השיער לא הסתדר, היה לי ריח חזק של סיגריות וירדתי לבית-קפה. מישהו לידי הדליק סיגריה והרגשתי רע. החלטתי שלא מתאים לי לחיות ככה יותר ומאותו הרגע הרגלים ישנים הוחלפו בהרגלים חדשים וטובים".

השינוי הגדול

שילון החלה להתאמן בסטודיו לפילאטיס מכשירים אצל ברוך סרוסי 4-3 פעמים בשבוע, ולדבריה מדובר בתחושה ממכרת, ואם השיעורים לא היו יקרים כל כך היא הייתה מתאמנת כל יום. מהתפריט הוצאו לגמרי הפחמימות (מלבד בסופי שבוע) והדיאט קולה התחלף במים כי הדגש היה על אורח חיים בריא ולא על דיאטה.

תוך שנה שילון השילה ממשקלה 12 קילו, וההרגשה, כצפוי, מצוינת. "אני אוהבת מאוד לאכול ואוכלת בעיקר במסעדות ובתי קפה אבל מתכננת מראש מה אוכל וחשוב לי שהאוכל יהיה טעים", היא אומרת. "אני אוכלת הרבה מאוד עוף וירקות ומרשה לעצמי רק בסופי שבוע לאכול פחמימות. לחם חם עם מרגינה הוא משהו שקשה לי לעמוד בפניו אבל אני משתדלת לדחות את התענוג לסוף-שבוע".

יום טיפוסי

מתחילה את היום עם חטיף אנרגיה והולכת לשיעור פילאטיס. שותה קפה לאחר השיעור וממשיכה לענינייה. בצהריים בדרך-כלל אוכלת עוף וסלט, אחר-הצהריים שותה תה ובסביבות 18:00 אוכלת ארוחת ערב קלה הכוללת יוגורט וירקות. "אני מעסיקה את עצמי ומשתדלת לא לחשוב על אוכל", היא מסבירה ונראה שהצליחה לגמרי לעשות את הסוויץ'.

ביום שישי, לעומת זאת, כל הסכרים נפרצים - מתחילה את היום בארוחת בוקר מפנקת במסעדה ואוכלת ארוחת ערב במסעדה או עם חברים. הארוחה כוללת: קוסקוס, צ'יפס, תפוחי אדמה, חלה וכו'. כאמור, בסוף שבוע מותר הכול. ביום ראשון מקזזים עם הרבה מים והרבה ירקות.

עדי שילון

הטיפים של עדי שילון לאורח חיים נכון:

  1. לא לחסוך מעצמך כלום ולא להיות קשה עם עצמך. אם יש יום קשה זה בסדר לאכול אוכל שלא בדיוק נחשב בריא ומזין ואחר-כך לחזור לשגרה הרצויה.
  2. פחמימות הן האויב ולכן כדאי להתרחק מהן.
  3. פילאטיס הוא חבר יקר ולכן כדאי להשקיע בו.
  4. חשוב לישון טוב - אני הולכת לישון מוקדם וישנה גם בצהריים.
  5. אם רוצים לרדת במשקל עדיף לא להציב דד-ליין. כל יום הוא יום חדש וצריך להתייחס לשינוי כתהליך. גם אם יש יום לא מוצלח, יהיה אחריו עד יום ולכן לא צריך להתייאש.
  6. אורח חיים בריא הוא שינוי לחיים ולא משהו זמני.

-

*****

בלוגריות של סלונה ניסו את משקה קפה באלאנס. איך הוא עזר להן? קראו כאן.




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה