התרגילים שיגרמו לך להצטיין בסקס

האם שעה עם מדריך חתיך בחדר כושר יכולה לשפר את הביצועים המיניים? או לפחות להגן על השרירים החשובים מהתכווצות ברגע האמת? כתבתנו יצאה לבדוק. נכנסות לכושר ולמיטה, כתבה ראשונה בסדרה

אני הולכת לקבל אימון סקס ממאמן הכושר; חה. לא, אני הולכת לקבל אימון ושיחה על סקס, ממאמן שהוא גם רוקר.

כדי לחבר סקס וכושר אני קובעת עם טל שחר – מוזיקאי עם רעמה בלונדינית, עיני תכלת חודרות, נפש רגישה, שרירים וקעקועים. הוא מוזיקאי, תל אביבי מלידה, שגדל במשפחה של קרייריסטים. לפני עשור  עשה על הדרך, קורס למאמני כושר, התאהב בסגנון החיים הבריא ולא הפסיק מאז. בלהקה שלו, "גרייס מלודי" הנמצאת כרגע במסע הופעות ברחבי המדינה, יש נגנים שווים ומגניבים, שהאנרגיות הפרועות והגבריות שלהם, מזכירות את "גאנס אנד רוזס". טל משלב בין סגנונות חיים: הוא שותה וויסקי ומעשן סיגריות פעמיים בשבוע ובשאר הימים קם בשש לאימון.

אז כל חברי הלהקה בכושר, לטל אין חברה ורוב השירים שהוא כתב והלחין,  מעבדים את הקשר הזוגי הארוך, האחרון שלו, שהיה חתיכת בלגן. אני מצידי רוצה לדעת מה בחורה צריכה לעשות כדי להחזיק עוד זמן בסקס; להיראות יותר טוב בתנוחות מסוימות, בראי שמול המיטה; אולי להשתפר עוד קצת מבחינת גמישות, ובכלל להיות חיה טורפת.

טל אומר שאין בעיה ואפשר לסדר את הכל, אם יש כוח ומוטיבציה להתחיל להתאמן. אנחנו מביטים עלי, במכנסי ספורט מידה 42 (החגים..) ומקבלים מוטיבציה להתחיל.

כדי לקחת מהלכים עם אנרגיה במיטה ולא סתם לחכות שמישהו אחר ירגש אותך, טל ואני מסכימים שכדאי להתחבר לצד הפעיל והאינטנסיבי של הגוף. כלומר פעילות אירובית של חצי שעה – שלוש פעמים בשבוע ואז להעלות לארבע פעמים. חצי שעה נוספת מהאימון שהוא בונה לי, מורכבת מתרגילי כוח.

אבל אז אני משתעממת להניף משקולות במונוטוניות כשטל סופר את התנועות שלי ומורה לי בקשיחות, לא להפסיק.

"אם אני ניראת מצוין, אתה הרי בכלל לא תדע אם אני מתאמנת או לא", אני מתריסה, "זה לא יפריע לך כשתתחיל איתי בהופעה".

"כשאני אגע בך, אני אדע", הוא עונה לי.

אוקיי. זה מבהיל. אני עושה כמיטב יכולתי עם המשקולות, אבל כנהוג בארץ המוצא שלי, מתחילה די מהר להתלונן.

טל מביט  בי ברחמים, "גם אם יגיע גבר מהמם, את תתחילי להתלונן במיטה אחרי 7 דקות שהתעייפת? את רוצה להקסים אותו רק עם הדיבור היפה שלך? קדימההה, זה טוב להתעייף וזה אחלה כאבי שרירים".

אנחנו מתמקדים ב3-4 תרגילים. כל תרגיל אמור לשרוף שומנים ולהפוך את כל הגוף שלי ליחידה חזקה שכל חלק שבה תומך בשני, מה שיכול לעזור כשהגוף נדרש למאמץ המשולב שהינו סקס פרוע. אימונים קבועים אמורים להפוך אותי למישהי שמטפסת שלוש קומות בלי להתאמץ ומקדישה דקות ארוכות מזמנה לפעילות מינית מגוונת, בלי שאף שריר ירעד אחר כך במחאה.

הנה שלושה תרגילים לדוגמא:

1. סקווט – שוכבת כשכל יד שלי אוחזת במשקולת של 1 ק"ג. קמה לישיבה זקופה כשהגב ניצב ב-90 מעלות לרצפה, הידיים נפגשות ושוכבת שוב. חוזרת על הקימה-שכיבה, עשר פעמים. התרגיל הזה עובד בעיקר על הרגליים והישבן.

2. כפיפות בטן עם כדור בין הרגליים – שוכבת על מזרן עם כדור קטן בין הרגליים. הידיים מאחורי הראש. הרגליים לוחצות על הכדור. עולה ויורדת לכפיפות בטן ומקפידה שלא להזיז את הצוואר.

3. יורדת לעמידת ארבע – שומרת על גב ישר ומרימה למעלה יד ורגל נגדית באותו זמן. תרגיל שעובד על הישבן והכתפיים וכמובן זוקף גב ומחזק באופן כללי.

אני יוצאת ממכון הכושר עם רשימת התרגילים ועם הוראות לתזונה נכונה. טל אוכל שש ארוחות ביום. ארוחה גדולה ואחריה ארוחה קטנה, בזו אחר זו, וממליץ לי גם.

כשאני מגיעה הביתה, אני מביטה בבן הזוג שלי ומתחילה להסביר לו מה לא בסדר אצלו. הזרועות שלו יכולות להיות הרבה-הרבה יותר שריריות ורחבות. גם הכתפיים. הוא חייב להמשיך עם אימוני הכושר האינטנסיבים שלו כי זה מה שמחזיק אותנו ובכלל, ממש כדאי לו לשקול קעקועים.

האיש היקר מרכין ראש, מהנהן בעצב והולך להוריד מהמדף, את המשקולות שהוא קנה ואף פעם לא ניסה.

עכשיו אני מרגישה קלילה ומאושרת. אין לי ספק ששיפרתי את חיי המין שלי מאד.

קבלו עוד קצת מטל והלהקה:

[youtube TLb4Ds40cEo&feature nolink]

>> נכנסות לכושר ולמיטה – סדרת כתבות מיוחדת:

חלק ב’: אלופות העולם בכיווץ הנרתיק