ביוטי קול: הקרם הוותיק מול הפריימר החדש

פופה מצליחים עם הפריימר, קליניק משיקים מחדש את קרם הלחות הוותיק ומאק מתחכמת עם ליפגלוס שנראה כמו עט. מדור מוצרי הקוסמטיקה של סלונה בודק, מרחרח, מתנסה, מתמרח ומגיש לכן את השורה התחתונה

02/10/2013
חגית גינזבורג קבלו עדכונים מחגית
  • RSS

ליפגלוס SHEEN SUPREME LIPGLASS TINT של מאק (110 שקל)

ליפגלוס של מאק

ב-SMS: אחת הקולקציות הקיציות של מאק התמקדה בשפתיים של הצרכניות. כך הגיעה לעולם סדרת So Supreme, שמורכבת מליפגלוסים ושפתונים בגוונים עיקריים של ורוד על כל סוגיו ובעלי מרקם שאמור להיות קליל ולהרגיש יותר כמו משחת לחות לשפתיים מאשר שפתון דביק. אנחנו ניסינו את הליפגלוס וכמו תמיד, האטרקציה האמיתית כאן היא צורת ההגשה: ליפגלוס שנראה קצת כמו עט.

פייס טו פייס: זו לא הפעם הראשונה שמאק משלבים קונסטרוקציות מעולם הציוד המשרדי בקולקציות שלהם. לפני שלוש שנים זה היה שפתון ה- PRO Longwear Lipstain Marker שממש נראה כמו טוש לכל דבר. הפעם הם הסתפקו במכשיר שמבחוץ נראה כמו עט ומבפנים אוחז במנגנון זהה לזה של טוש האקלה, עם מברשת קטנה ורכה בפנים, שמפרישה כמות קטנה של ליפגלוס עם כל סיבוב. הגוונים של הליפגלוס מקסימים ונעים על ציר הוורודים העזים יחסית והתחושה על השפתיים בהחלט נעימה ולא דביקה. לומר שהפיגמנט שורד על השפתיים למעלה משעה? לא ממש. אבל מי שמשתמשת בליפגלוס כבר יודעת שככה זה.

מדד הסמיילי: 4

.

פריימר SMOOTHING FOUNDATION PRIMER PROFESSIONALS של פופה (194 שקל לפני הנחה)

פריימר של פופה

ב-SMS: המונח "פריימר" מוכר בעיקר למאפרים מקצועיים ולמכורות הכבדות לאיפור, וחבל שכך. מדובר במוצר גאוני שמשמש כחוצץ בין עור הפנים למייק אפ ובעצם תורם רבות לעמידות הכיסוי ולמראה אחיד של העור. הפריימר החדש של פופה האיטלקית הוא oil free ומיועד לבעלות עור שמן, שהן לרוב אלה שמתקשות למצוא מייק אפ מספיק עמיד.

פייס טו פייס: פופה היא חברה שמתמחה במוצרי איפור ולקים. הפריימר נע על הציר הדק שבין השניים. מצד אחד, הוא קרם שמטרתו העיקרית היא להגן ולטפח את העור ומצד שני, הוא אמור לעבוד בשיתוף פעולה עם המייק אפ ורוב מבינות העניין נוטות לרכוש ממותגי איפור מקצועיים. אז יחסית לחברה שמתעסקת פחות במוצרי טיפוח, הפריימר של פופה מוצלח מאוד. הוא אכן קליל, לא שומני, נספג היטב. שכבת הכיסוי שנמרחה עליו אכן הרגישה עמידה יותר ומראה הפנים באופן כללי היה אחיד ונטול ברק.

מדד הסמיילי: 4.5

.

קרם BB Skin Perfecting Cream של קלרינס (238 שקל)

קרם BB של קלרינס

ב-SMS: באמת הגיע הזמן שלקלרינס, ללא ספק אחד המותגים המובחרים בשוק הטיפוח (בטווחי המחירים היקרים-בינוניים) יהיה קרם BB משלה – האקססורי הכי לוהט של חברות הטיפוח בשנתיים האחרונות. הקרם הזה, שהושק כחלק מסדרת instant light המצוינת של החברה, מתהדר בהיותו מועשר בבסיס צמחי שנועד להגן על העור ובמקביל, לספק לו מראה חלק ואחיד – כמיטב קרמי ה-BB שם בחוץ.

פייס טו פייס: יש רק דרך אחת לבדוק את יעילותו האמיתית של קרם BB – לצאת איתו ליום עבודה שלם ועמוס ולבדוק מה נותר ממנו בסוף היום. למען הגילוי הנאות, כותבת שורות אלה נוטה גם להוסיף שכבה עדינה של פודרה מעל קרם ה-BB שלה, בשם העמידות בזיעה ובלחות. המרקם של ה- BB Skin Perfecting Cream הוא קליל ונעים והפיגמנט מצוין ומעניק כיסוי לא רע בכלל. העמידות היא גם סבירה – בסוף יום רוויי התרוצצויות, העור עדיין נראה בסדר – לא רענן וחלק כמו בתחילת היום (את זה אף קרם BB לא מסוגל לעשות), אבל עדיין כזה שאפשר להמשיך איתו לבילוי בערב בתוספת פידור קטן.

מדד הסמיילי: 4.5

.

מסיכת Pro anti-aging Mask של גאיה קוסמטיקס (349 שקל, מחיר השקה: 279 שקל)

מסיכה של גאיה

ב-SMS: ביוטי קול קרא רבות על מותג הטיפוח הצעיר שעשה עלייה מאיטליה לישראל – שנראה ונשמע מבטיח מאוד תודות להיצמדות לרכיבים טבעיים ואורגניים בלבד, ללא כימיקליים ושאר ילדים רעים. אך ביוטי קול ייאלץ להמתין עוד קצת כדי לבחון מקרוב את המוצרים, שכן מסכת האנטי אייג'ינג הזו מתאימה לבעלות עור (כל הסוגים למעט עור שמן) בוגר שזקוק למיצוק, טשטוש קמטים וחידוש מאגרי הלחות. אז לפחות אמא של ביוטי קול הרוויחה מכל העסק.

פייס טו פייס: המסיכה מכילה רכיבים כמו אצה חומה, חומצה היאלרונית, קולגן, אבץ דו חמצני וסנטלה, שזה צמח שגדל בהרי הודו. כל זה נשמע מאוד מבטיח ומאוד בסינית למי שלא סיימה בי"ס לרוקחות. השורה התחתונה היא שמאמא ביוטי קול, שנושקת כבר ל-60, מרחה את המסיכה בהתלהבות של ילדה קטנה והייתה מרוצה להפליא. היא מדווחת שהמסיכה מריחה נהדר, מרגישה מעולה על העור ומותירה אותו חלק כמשי וזוהר. אם משהו ימנע ממנה להתחדש בה כשיאזל המלאי – זה יהיה רק המחיר.

מדד הסמיילי: 5

.

קרם לחות +Dramatically Different Moisturizing Lotion של קליניק (332 שקל)

קרם הלחות הצהוב של קליניק

ב-SMS: גם למוצרים וותיקים מגיע הכבוד שלהם והנה קרם לחות אחד שכמעט כל אישה מכירה, אותו קרם צהבהב מסדרת שלושת השלבים המפורסמת והמשובחת של קליניק. אז עכשיו קליניק החליטו להשיק את מוצר הדגל שלהם בגרסה משופרת (ובאריזת 125 מ"ל), עם כל מיני טכנולוגיות חדשות ודברים שאמורים להפוך אותו לאפילו מוצלח יותר.

פייס טו פייס: בפועל, הקרם המיתולוגי הזה לא ממש מתאים לכל אחת. בעלות עור שמן, למשל, לא יסתדרו איתו במיוחד מכיוון שהוא מאוד עשיר בלחות (והוא גם מומלץ לבעלות עור יבש, רגיל ומעורב). מה גם שלא כל צרכניות הקוסמטיקה ישושו להתחייב לסדרת שלושת השלבים היקרה למדי. אבל מי שהקרם מתאים לה, תמצא את עצמה במערכת יחסים לטווח הארוך. הקרם שוגר לעברה של משתמשת וותיקה בסדרת שלושת השלבים, כולל הקרם כמובן, ולאחר חודש של שימוש בנוסחה החדשה, דיווחה שהוא בהחלט אפקטיבי יותר מהקודם והתוצאות ניכרות על העור.

מדד הסמיילי: 4.5

.




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה