10 קרמי הגוף הכי שווים על המדף

התמרחנו בעשרה קרמי גוף שווים במיוחד וחזרנו עם מסקנות – איזה מהם מגיע בניחוח משכר שנשאר איתך לאורך היום, איזה מטפל במהירות ביובש, איזה ממצק את העור ולאיזה אתן פשוט הולכות להתמכר. קבלו את הרשימה הכי נעימה על המדף

1. העשיר // Deep comport body butter של קליניק, 220 שקל

קשה מאוד להתווכח עם עובדות בשטח, ועד כה עוד לא נתקלנו במוצר אחד של קליניק שאכזב אותנו בשום דרך. זה נכון גם לגבי חמאת הגוף המהממת הזו (רק לי המושג "חמאת גוף" עושה תיאבון?) –  בעלת ניחוח עדין, יש שיאמרו אפילו עדין מדי, אם את נמנית על ז'אנר הנשים שמסתמכות על קרם גוף כעל מקור לריח טוב, נספגת בקלות מרשימה מאוד ומותירה את העור רך וחלק למשך יום שלם. מכיוון שהקיץ בפתח, ספק אם החמאה הזו תוכל ללוות אותנו גם עמוק לתוך גיהינום יולי-אוגוסט, אבל לתקופת המעבר הנוכחית והמייבשת את העור, היא מתאימה מאוד.

2. החמאתי //  Shea Body Butter של סבוקלם – 79 שקל

ציבור חובבות קרמי הגוף מתחלק לאלה שמורחות אותו בשביל הניחוח (AKA: מתעצלות להזליף בושם) ואלה שבאמת דואגות ללחות ולגמישות של העור. קרם הגוף של סבוקלם, כמו לא מעט מוצרים של החברה, מבוסס על חמאת שיאה, שידועה בסגולותיה המלחחות, בתוספת ויטמין אי והוא בהחלט עשיר בלחות וגם מסייע בבעיות כמו יובש ואדמומיות. הניחוח מתאים בעיקר לחובבות ריח חמאת השיאה. קרי: לא לכולן, אבל השורה התחתונה היא שהוא מצוין, עשיר מאוד ועושה את העבודה.

3. הממצק // Body Shaping Cream של קלרינס – 311 שקל

טוב, כאן אנחנו כבר פוסעות לז'אנר המדע הבדיוני של קרמי הגוף. מדובר בקרם שמבטיח לסייע במיצוק וחיטוב הגוף – בתנאי, כמובן, שאת גם ממלאת את חלקך בעסקה ודואגת לאכול נכון ולהקפיד על פעילות גופנית. לקרם 14 רכיבים פעילים התורמים להדגשת קווי המתאר של הגוף, למיצוק והחלקת העור ואפילו מסייע בהפחתת שומנים. עד כאן ההבטחות. בשטח, לא מדובר בקרם קסמים, אך נסיינית ספורטיבית במיוחד השתמשה בו בוקר וערב במשך מספר שבועות ודיווחה שמשהו בגוף שלה אכן השתנה והצטמצם לטובה, אם כי קשה לה לשים עליו בדיוק את האצבע, ושהקרם נעים ומריח טוב. את השאר נשאיר לכן לגלות.

4. המשתלם // קרם גוף 3 Sensual Moist  של לייף – 30 שקל

הנה ההוכחה הסופית לכך שגם קרם שעולה עשרות שקלים בלבד, מסוגל לתת יופי של עבודה ולעיתים אף להתעלות על חבריו מופקעי המחיר. קרם הגוף החדש של לייף מגיע בבקבוק גדול מאוד (700 מ"ל) עם משאבה, מכיל שלושה רכיבים פעילים להגברת הלחות ולמיצוק העור ומועשר גם בשמן ארגן. הקרם נספג במהירות בגוף, אבל אפשר להרגיש את ההשפעה שלו לאורך שעות. העור מרגיש רך מאוד וחלק והניחוח שורד במשך יום שלם, כך שלא צריך אפילו להוסיף התזה של בושם. הקרם הזה כנראה ירגיש סמיך מדי בשיא הקיץ, בטח עבור אלה מאיתנו שנוטות להזעה, אבל לסובלות מעור יבש מדובר בפתרון טוב.

5. המבשם // תחליב גוף מבושם Icon Musk Oil של ג'ייד – 61 שקל

יש את העניין הזה עם ניחוח של בשמים, שהם נוטים להתנדף אחרי כמה זמן – זו גם הסיבה שנשים רבות מעדיפות להתמרח בקרם גוף, כבסיס להפצת ניחוח לאורך זמן רב יותר, פלוס אפקט הליחוח של העור שתמיד עושה כיף. כחסידת מאסק על שלל נגזרותיו, את הסדרה הנהדרת הזו של ג'ייד גיליתי כבר עם השקתה לעולם והיא ממכרת מאוד, במיוחד עבור חובבות הניחוח הספציפי הזה (לא כולן בקטע וזה בסדר, אחרת כולנו היינו מריחות כמו תינוקות מגודלות). תחליב הגוף של הסדרה גורם לך להפיץ ניחוח רענן ומתוק, אבל לא שוכח את תפקיד הענקת הלחות העור – גם אם בתחום הזה יש טובים ממנו.

6. המינרלי // נטורל סי ביוטי – תחליב גוף מינרלי – 110 שקל

יש לי אמונה כמעט עיוורת בכל מוצר קוסמטי שמכיל רכיבים מים המלח. נכון שלא מעט חברות נהנות להשתמש במושג הזה גם בלי לתת לו תוקף ממשי במציאות, אך לא כך במקרה של נטורל סי ביוטי. מוצרים פשוטים, לא יומרניים, אבל מלאים בכל טוב. תחליב הגוף הזה הוא חלק מסדרת טיפוח הגוף של החברה, שכוללת נוסחה חדשנית בשם  Mineral Complex SolutionTM – שילוב של מינרלים מים המלח וחומרי לחות פעילים. התחליב מריח מצוין, נספג במהירות, קליל, נעים ומורגש לאורך כמה שעות טובות.

7. המטפח // דאב – תחליב גוף – 30 שקל

אין שום חוק שקובע שקרם הגוף שלך צריך לעלות כמו חבילת נופש לאנטליה. גם בקרב החברות ה"עממיות" יותר אפשר למצוא לא מעט מוצרים נהדרים שעושים את העבודה היטב. דאב השיקו בתחילת החורף תחליבי גוף בניחוחות כיפיים ועם אלמנטים טיפוליים לעור יבש. התחליבים שלהם נשענים על פורמולציה חדשנית בשם DEEP CARE COMPLEX, שזו בסך הכל דרך מתוחכמת להסביר שמדובר בתחליב עשיר מאוד בלחות. וכשמו כן הוא – עשיר מאוד בלחות, אולי אפילו עשיר קצת יותר מדי. מתאים מאוד לחורף ולעונת מעבר, לקיץ הרבה פחות. בקיצור, נצלו אותו עכשיו.

8. הפרא-רפואי // קרם גוף Skin של מורז – 55 שקל

הנה עוד קרם גוף שהוא פשוט בית מרקחת קטן בצנצנת, רק עם ניחוח נעים בהרבה. יש בו 85% תמציות טבעיות וצמחיות (הוא כולל את צמח הפוליגונום, שלפי מחקרים תורם רבות לעור), שמסייעות להתחדשות רקמות העור, והן בעלות השפעה אנטי דלקתית ופעילות נגד פטריות וחיידקים. בנוסף, הקרם גם עשיר בתמציות שמן חוחובה טהור, שעוזר להיפטר מצרות כמו התייבשות וסדקים בעור. ובכלל, המוצרים הנהדרים והפרא-רפואיים של מורז הם בדיוק כמו שקוסמטיקה טיפולית אמורה להיראות ולהרגיש.

9. הממכר // love spell של ויקטוריה סיקרט – 80 שקל

רשימה שכזו לא יכולה להיות שלמה בלי לפחות אזכור קטן של מה שהוא לעניות דעתה של כותבת שורות אלה, קרם הגוף הטוב בעולם. מי שאי פעם ביקרה בארצות הברית, גרה בארצות הברית, או הצליחה לאנוס חברה שחזרה מארצות הברית להביא לה אחד כזה, כבר יודעת שאין תחליף לקרמים של ויקטוריה'ס סיקרט – סדרת ניחוחות עצומה שרק הולכת וצומחת משנה לשנה, עם שמות טיפשיים כמו "Amber Romance" ו-"Love is Heavenly". הקרם המנצח הוא בהחלט זה שמכונה Love Spell, ניחוח אלוהי שנוצר כתוצאה משילוב בין דובדבנים ואפרסק. והכי חשוב – הוא באמת נשאר על הגוף כמעט כל היום. תודה לאל שהם הגיעו לארץ, גם אם רק לנתב"ג בינתיים, כי החיים לא היו שלמים בלעדיהם.

10. המעודן // קרם גוף lait corps fraicheur של לנקום

לנקום כבר מכירים את הלקוחות שלהם, ובעיקר את העניין הלא פתור הזה שיש להן עם אריזות יפות שעושות חשק להתפלש בקרמים גם בלי להבין ממש את המשמעות שלהן. ברגע שהנחתי את ידיי על השפופרפת הוורודה, הגדולה והענוגה הזו, כבר לא היה אכפת לי מה היא מכילה בפנים. כמובן שלא הזיק שהיה שם קרם גוף בניחוח ורדים עדין ונהדר. מדובר בתחליב גוף המועשר בשלוש תמציות ורדים, נספג היטב ומריח נפלא.