ביוטי קול: בושם זהב וקרם ענבים

הבושם שנראה כמו מטיל זהב, מי הפנים שמגיעים בפדים עגולים והלקים שמצטיינים גם במחיר וגם באיכות. מדור מוצרי הקוסמטיקה של סלונה בודק, מרחרח, מתנסה, מתמרח ומגיש לכן את השורה התחתונה

31/01/2013
חגית גינזבורג קבלו עדכונים מחגית
  • RSS

הניחוח של השבוע

DKNY GOLD - בושם לאישה (325 שקל)

בסמס: הארומה הזו באוויר, זה לא ריח הגשם הספוג באספלט, זו לא פריחת האביב המתקרבת. זה ריחה של עננת הבשמים העומדת לתקוף כאן בעוד כמה שבועות, כשפסח יחל לתת בנו את אותותיו. לפחות אצל דונה קארן וידאו שאפשר יהיה לבדל את הבושם חדש שלהם מכל השאר, כי איזו אישה יכולה להתעלם ממטיל זהב ארוך ומנצנץ שגם מריח טוב?

פייס טו פייס: ברמת הגדרות היצרן, ה-DKNY GOLD הוא האקססורי המשלים לחובבות הבושם הקלאסי של DKNY, והוא אכן מזכיר מאוד את הניחוח הפירותי העליז של הבושם המוכר, אבל לא רק. לזה החדש יש גם אדג'יות מגניבה למדי שעומדת בזכות עצמה, והוא ללא ספק אחר ושונה מרוב המתחרים שלו. רענן אבל לא מתאמץ, מתקתק אבל לא כבד. בדיוק מה שמתאים לתקופה זו של השנה. מעט מבאסת היא העובדה שהריח מתפוגג אחרי כשעתיים-שלוש.

מדד הסמיילי: 4.5

.

.

הגוון של השבוע

קולקציית הלקים החורפית של שיק (19 שקל)

בסמס: כשאת חובבת טיפוח מושבעת, יש לך שתי ברירות: ללמוד לעשות את זה נכון, או להתחיל למשכן איברים פנימיים כדי לממן את העסק הלא זול בעליל הזה. היתרון בעידן הנוכחי הוא שלכל מוצר יוקרתי ומפונפן אפשר למצוא אלטרנטיבה יקרה פחות אך לא פחות ראויה, כזו שלא נופלת מהמתחרה היקר ולעיתים אף מצליחה להתעלות עליו. כך הלקים המצוינים של CHIC – תמיד בגוונים הנכונים, מחזיקים מעמד לא רע בכלל על הציפורן ובמחירים ידידותיים ביותר. הם הקוויק פיקס המושלם לציפורניים, בלי להרגיש שעשקו לה את חשבון הבנק.

פייס טו פייס: קולקציית גווני החורף של CHIC, הכוללת שישה גוונים חדשים, נוצרה מתוך סנכרון מחושב עם הטרנדים בעולם האופנה, וכך מצאנו שם צבעים מגניבים ביותר כמו בורדו עמוק, כחול מעושן וסגול דיו. יש גם ירוק מקסים ואדום בוהק. כל הגוונים נראים על הציפורן בדיוק כפי שהם נראים בתוך הבקבוק (חסידות הלקים המושבעות יודעות כמה זה לא מובן מאליו) והחזיקו על הציפורניים בין יומיים לשלושה.

מדד הסמיילי: 5

.

המלחח של השבוע

קרם יום ענבים מסדרת ESSENTIALS של גרנייה (109 שקל)

בסמס: אם אנחנו כבר דנות בסוגיית המחירים למוצרי הקוסמטיקה היקרים שלנו, מחלקת קרמי הלחות היא הדוגמה המושלמת לפער הבלתי נתפס בין קרמים שעולים כמו משכנתא קטנה, לקרמים עם מחירים סימפטיים יותר שעושים את עבודתם נאמנה בדיוק כמו אחיהם היקרים. זה לפחות המקרה עם כל המוצרים של גרנייה, שפשוט מוכיחים עצמם בכל פעם מחדש ובכל הגזרות, ומי שמחפשת קרם לחות בסיסי ואפקטיבי תמצא אותו על המדף הזה.

פייס טו פייס: קרם היום החדש מסדרת אסנשיאל מכיל תמצית ענבים מזוקקת, שתורמת לסילוק הרעלים מהעור ומגינה עליו מפני רעלים ורדיקלים חופשיים. הקרם מתאים לבעלות עור רגיל עד מעורב והנסיינית המאושרת דיווחה על מרקם וריח נעימים ועל תחושה של לחות מוגברת בעור למשך שעות. כאמור, גם המחיר בא לנו טוב מאוד.

מדד הסמיילי: 5

.

.

הפרוז'קטור של השבוע

אילומינייטור מסדרת SURACTIF VOLUME CONTOUR של לנקסטר (295 שקל)

בסמס: האילומינייטור הוא קרם שעיקר מטרתו היא להאיר את עור הפנים, לטשטש אדמומיות ופגמים ולספק לו מראה אחיד וחלק. מדובר בקרם למתקדמות, שנמצא איפשהו על הסקאלה שבין הסרום לקרם הלחות, והסדרה החדשה של לנקסטר, SURACTIF VOLUME CONTOUR, היא סדרה שבסיסה נושא הפירמינג – מיצוק העור.

פייס טו פייס: כותבת שורות אלה נזכרה באילומינייטור דווקא לפני חתונה שציפתה לה בערב. עם לא מעט ספק היא מרחה כמות מועטה של הקרם ושכחה מהעניין לחלוטין, רק כדי לגלות כמה שעות לאחר מכן שהעור נראה חלק ואחיד מתמיד. האפקט של האילומינייטור פועל על אותו הפטנט של הסדרה כולה – קומפלקס של פורמולות המיוחדות המזרזות את ייצור הקולגן בפנים, פלוס רכיב בשם פרוטאוזום, המווסת את מנגנון החלבון בתאי העור ובכך תורם למיצוקו ולהדגשת תווי הפנים הסובלים מריפיון. אבל עזבו אתכן מהסברים מדעיים מפוצצים – השורה התחתונה היא שהעור נראה קורן, חלק ומוצק יותר. חבל רק שהמחיר מיד החזיר לנו את הקמטים.

מדד הסמיילי: 4

.

המעורר של השבוע

מי פנים SkinRise Bionic Tonic אקסוביאנס (297 שקל)

בסמס: הגיע הזמן שמישהו יכיר באופן רשמי בתת הז'אנר הקוסמטי שצומח לנו כאן מתחת לאף – טיפוח לעצלניות. ממגבונים להסרת לק ועד לעפרונות לתיקון פספוסי צללית – מאחורי כל אלה עומדים מיטב המוחות שבסך הכל רוצים לחסוך לנו מאמץ מיותר. ואין ספק שכשמציעים לך פשוט לפתוח קופסה, לשלוף ממנה פד עגלגל ספוג בתערובת של חומצת פולי הידרוקסי שמעירה לך את עור הפנים – העולם פשוט הופך למקום קל יותר.

פייס טו פייס: חברת EXUVIANCE היא חברת ביו קוסמטיקה אמריקאית שמתאימה את המוצרים שלה במיוחד לעור הסובל מסימני הזדקנות ראשונים. אם אין לך כוח או זמן לשטוף את פנייך בסבון פנים, פשוט שלפי פד אחד (כל קופסה מכירה 36 פדים לשימוש פעמי) והעבירי אותו בייסודיות על פנייך. עניין של 30 שניות לכל היותר, שגורם לעור להרגיש חלק וזוהר יותר. רק המחיר מעט מוגזם. עכשיו אם רק מישהו ימצא דרך לעשות את אותו הדבר, רק עם שיעורי פילאטיס, בכלל נהיה מאושרות.

מדד הסמיילי: 4 (בגלל המחיר).

.




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה