הבלוג של שתיים פלפל

2pilpel

שמי לירז, אני יועצת שיווק ויזמית, מתמחה בשיווק דיגיטלי, שותפה בחברה שתיים פלפל - עיצוב ובניית אתרים ושיווק באינטרנט. ניסיון של 7 שנים בקידום עסקים באינטרנט, בניית אתרים ועמודי נחיתה לקמפיינים, קידום בגוגל וברשתות... +עוד

שמי לירז, אני יועצת שיווק ויזמית, מתמחה בשיווק דיגיטלי, שותפה בחברה שתיים פלפל - עיצוב ובניית אתרים ושיווק באינטרנט. ניסיון של 7 שנים בקידום עסקים באינטרנט, בניית אתרים ועמודי נחיתה לקמפיינים, קידום בגוגל וברשתות חברתיות.

עדכונים:

פוסטים: 2

עוקבים: 0

החל ממאי 2014

כמעט לכל בעל עסק היום יש אתר, אבל להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל היא משימה לא קלה. הרבה פעמים לקוחות אומרים לי, אני מופיע בגוגל על השם שלי. אמנם זה סימן טוב אך זה לא מספיק. אם אתם באמת רוצים לקבל תנועה לאתר (ותנועה תניב לקוחות) אתם צריכים להשקיע במילות חיפוש פופולאריות (כלומר הרבה אנשים מחפשים אותם) ושמתארות את העסק שלכם.

  1. מילות מפתח – לפני שמתחילים לקדם אתר, אנחנו רוצים קודם כל להחליט באילו מילים נרצה להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. אפשר להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל google keyword tool כדי לקבל רעיונות לביטויים שמתאימים לאתר שלנו, ולראות כמה אתרים מתחרים איתנו על המילים האלה. כדאי לבחור ביטויי “זנב ארוך” שמכילים 2-3 מילים, כך יהיה לנו קל יותר להתברג בתוצאות החיפוש וגם נגדיל את הסיכויים שהגולשים שמגיעים אלינו לאתר רלוונטיים עבורנו.
  2. תוכן איכותי – גוגל מאוד אוהב תוכן. ככל שנפרסם יותר תוכן איכותי באתר שלנו, כך יותר טוב. הקפידו שהתוכן יהיה מקורי (לא פורסם במקום אחר ברשת) רלוונטי לתחום האתר שלכם והוסיפו תכנים באופן קבוע. כך גוגל יתרגל לבקר באתר שלכם.
  3. קישורים – הוסיפו קישורים לאתר שלכם. אפשר לבקש מאתרים אחרים בתחום בתמורה למשהו אחר, אפשר לכתוב בפורומים ובאתרים שונים ברשת ולהוסיף את האתר לאינדקסים בתחומכם.
  4. מפת אתר – עסקים שיש להם אתר חדש (מספר חודשים), מומלץ מאוד להירשם בשירות כלי מנהל האתרים של גוגל (google webmaster tools) ולהגיש לינק למפת האתר שלכם. זה מאפשר לגוגל לסרוק את האתר שלכם מהר יותר ויאפשר לכם גישה למידע נוסף על האתר שלכם.
  5. אנליטיקס – אם אתם רוצים באמת לשפר את הביצועים באתר שלכם, אתם חייבים לדעת עליו נתונים. המערכת הכי טובה לעשות זאת היא google analytics  שמספקת לכם מידע מעמיק על נתוני כניסות, דפי יציאה, זמן שהייה, קישורים מפנים ועוד. המתקדמים יותר יכולים גם להגדיר דפי מטרה ויסייעו לכם לעקוב מקרוב אחר הביצועים של האתר.

 

יש לכם שאלות בנושא? כתבו לי בתגובות.

לטיפים נוספים עשו לייק לעמוד שתיים פלפל בפייסבוק

עוד מהבלוג של שתיים פלפל

איך להתפרסם מבלי לפרסם? 10 טיפים לשיווק חינם באינטרנט למטפלים

בתור מטפלים צעירים, העסק שלכם עוד קטן ובעל משאבים מצומצמים. אתם רוצים להשיג לקוחות אבל אין לכם כסף לפרסם. רובנו עושים את המסלול הקבוע, עובדים קצת בקופות החולים על מנת לצבור ניסיון ואולי קצת לקוחות ואח"כ ממשיכים הלאה לדרך...

תגובות

פורסם לפני 4 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה